Ja, ik weet het, je hoort natuurlijk super blij te zijn als je de 1e echo krijgt maar ik ben dus super bang!!! Na 2 x een miskraam ben ik zo bang wat ik morgen te zien of te horen krijg. Aan de ene kant denk ik: meid kom op 3x is scheepsrecht en aan de andere kant denk ik: probeer je maar weer op het ergste voor te bereiden. Ik heb nog steeds geen kwaaltjes, hoeft natuurlijk ook niet en tuurlijk wil ik zo mijn hele zwangerschap wel uitdragen, zonder kwaaltjes. Maar het maakt me enorm onzeker. Ook zullen we nog niet veel zien op de echo omdat het nog erg pril is. En de vorige 2x ging het ook pas mis na 9/10 weken. Dus de spanning blijft nog wel even. Maar goed we weten morgen tenminste iets meer. Liefs, mussie
meid heel veel succes morgen, ik herken het gevoel. Bij ons ging ht de vorige keer mis na 6 weken en ik heb een echo gehad met 5 weken en nu krijg ik er donderdag weer 1, ook ik ben bang, van stel voor dat het niet goed is. Meid succes!! En ik hoop dat alles morgen helemaal toppie is!!
awww Mussie Ik kan het me zo goed voorstellen dat je angstig bent. Ik hoop zo dat alles deze keer goed gaat en dat je dan een rpachtig kindje in je armen mag sluiten. Heel veel succes!!! xxx pinguin
Ja hoor zolang ik rust hou gaat het goed. Ik kan me nog goed herinneren dat we de vorige keer op dezelfde dag de eerste echo hadden. Ik ben blij dat je nu wat eerder mag. vind t gewoon super spannend voor jou en je man! xxxxx ik brand in ieder geval een kaarsje morgen!
Dat je dat nog weet,van de echo, echt lief Ik ben heel blij dat het goed met je gaat. Hou wel je rust dan he!!! Lief dat je een kaarsje brand, ik laat uiteraard weten hoe het afgelopen is. Dankjewel dat je zo met ons mee leeft. Liefs, mussie. xxx
Kan me die angst goed voorstellen had hem ook. En kan me voorstellen dat als het al eens mis gegaan is dat die angst er NOG heviger is. Maar meis als je die echo gehad hebt heb je in ieder geval uitsluitsel over dat t nu iig goed is. Of dat t helaas niet goed is. Hoe dan ook, heel veel sterkte en ik help je hopen op n goede echo en een lange en goede zwangerschap met aan het einde een prachtig kindje! Succes!
Heel veel succes vandaag ! Ik denk aan jou dat je met een heel gerustgesteld gemoed terug mag keren !
Heel erg bedankt voor jullie lieve reactie's.Dat doet me echt goed.Nog een paar uurtjes en dan weten we meer Liefs, mussie
Heel veel succes vandaag meid!!! Ik heb het gisteren gehad en was de dag ervoor erg zenuwachtig, maar op de dag zelf helemaal niet meer. Hoop voor je dat alles goed is en dat je met een dikke glimlach naar huis gaat!! Liefs Knorretje
Bij jou was alles goed,SUPER meis!!! En nu weet je tenminste ook hoe ver je bent Ik barst hier van de zenuwen maar moet toch nog ff wachten, zucht Maar ik ben toch blij dat ik de afspraak door laat gaan, was nl in staat hem af te bellen, zoooooo bang voor de waarheid Even door bijten en dan: duidelijkheid Liefs, mussie
Heel veel succes meid, ik ken het gevoel helaas dus weet wat je zo'n beetje doormaakt. Ik duim voor je dat je straks een mooi kloppend hartje zult zien. Ik heb deze keer ook met 6 weken een echo gehad en je zult niets zien hoor behalve dan het kloppende hartje hopen we allemaal voor je.
Hoi meis, ja ik weet het dat je niets zult zien.Dat is misschien ook wel mijn angst, ik weet wat er moet zitten! Kloppend hartje, ja, dat hoop ik natuurlijk heel erg, maar mijn zoon zijn hartje begon pas in de 8e week te kloppen, die was dus vrij laat.Dus door die ervaring weet ik dat ook dat we zelfs dat misschien niet eens te zien zullen krijgen, als dit ook een latertje is Maar nogmaals, we gaan voor goed nieuws en een kloppend hartje
Nou meiden, hier ben ik weer. De echo was niet negatief en niet positief. Allereerst bleek ik 4 dagen korter zwanger te zijn. Dus dat is nog priller als pril. Op de echo was een vruchtzakje te zien wat de goede grote heeft voor het aantal weken en een zwangerschapsring vertelde de gyn. Verder zag ze nog niets was is alles gaan opmeten en met de foto's naar collega gegaan om het te bespreken of we al voor een curretage moesten gaan of dat we het nog ff af zouden wachten. Ik schrok me dus weer ROT!!! Maar goed ze heeft het besproken en die andere gyn was positief en wilde het toch nog 2 weken afwachten hoe het zich verder zou gaan ontwikkelen. Het worden dus weer 2 hele lange weken, zucht! Liefs, mussie
Jeetje, al voor curretage gaan? wat een negatieve dame! 5 weken en 2 dagen zou je zijn, is wel erg pril om daar al wat over te zeggen toch? allemachtig.. Ik duim dat je beeb in de komende 2 weken heeeel haard gaat groeien! (niet te hard, je wil geen reuze baby )