hoi, voelt het bij jullie ook af en toe of het kindje zich bijna door de buikwand heen drukt? dan doet het gewoon bijna zeer als die ze kontje/hoofdje ff goed tegen de buikwand aandrukt. bijna een soort schrapend gevoel alsof de uk ook bijna geen ruimte meer heeft. m'n buik krijgt dan ook gelijk van die leuke vormen
Ik weet niet of het het buik en kontje is, want volgens mij zijn het bij mij knieeen en elebogen. Die port ze dan lekker in mijn buikwand en blijft dan zo liggen. Als ik dan zachtjes tegendruk geeft gaat ze weg en krijg ik soms nog een schop na ook. Ik geniet er op en top van en vind het zo bijzonder om nu ook echt te voelen dat er een kleine in de buik zit. Dus niet met schopjes ens, maar dat je haar lichaam voelt. Denk dat het ook alleen maar erger wordt en daar kijk ik wel naar uit!
ik heb vaak dat de billen een 'meter'de lucht in steken..Best pijnelijk af en toe want heel je huid staat ineens straks haha! Echt zo'n heuvel effect krijg je dan.. En idd soms 'masseer'ik de billen even weg en dan beukt ie er nog even lekker tegen aan haha...
ja, dat gevoel heb ik ook! vaak denk ik dat t t kontje is maar of dat echt zo is. daar is t dan helemaak hard en ernaast gewoon zoals de rest van mn buik.
Dat heb ik ook alleen dan met het hoofdje. Baby ligt in stuit dus als ik lig en hij gaat bewegen dan zie je bovenin mn buik echt zo een bolletje komen van het hoofdje. Ook heb ik links in mn zij steeds iets liggen en volgens de echo liggen de benen daar dus t is een voetje of een knietje. T doet overigens geen pijn. Dat voelen van de baby vind ik wel het speciaalst van allemaal!
Haha, hier nog zo een kind die d'r dikke billen graag door m'n velletje heenprikt! Ik masseer/duw d'r ook altijd zachtjes terug, maar laatst, toen ik dat weer wilde doen, drukte ik haar er aan de 'overkant' van m'n buik weer uit, alsof ze helemaal stijf was. Heel raar! En elke keer als ik dus weer drukte (want het is idd best pijnlijk af en toe, dus je wilt het weg), dan prikte aan de andere kant een nieuwe pijnlijke plek door m'n huid. Beetje vreemd vond ik het wel!
Ik heb het erg met de handjes en hakjes van de kleine, hij vindt het leuk om vooral zijn hakjes op dezelfde plek uit te drukken waardoor ik een beurse plek eraan over heb gehouden Als het te gevoelig word strijk ik er met mijn hand overheen. Hij trekt zich dan of terug en plaatst zijn hakje ergens anders of hij komt juist dichterbij mijn hand. Erg lief om te voelen.
Hier vind ze het ook fijn om vooral der billen er aan de rechterkant uit te duwen, ik vind het niet pijnlijk.
Ik heb hier al weken aan de rechter kant een kont liggen. Zo erg dat mn buik gewoon 'scheef' lijkt te zijn voor buitenstaanders haha. Soms komt die kont nog meer omhoog en probeer ik hem/haar maar langzaam terug te duwen. De voetjes zie je hier regelmatig ook over mijn buik heen schuiven, erg grappig gezicht maar soms een wat minder prettig gevoel. Heb ook af en toe het gevoel dat het kind al behoorlijk scherpe nagels moet hebben ofzo, dan voelt het als krassen aan de binnenkant. Ach als de kleine er straks uit is ga ik het allemaal nog missen!
reageert de kleine ook echt op jullie aanrakingen? hier niet echt heb ik het idee. als ik erop druk krijg ik meestal geen reactie, doet gewoon zijn/haar eigen zin. beweegt ook niet naar mijn hand toe of zo als ik die op m'n buik leg.
Ja, soms schopt ze wel tegen mijn hand, maar is misschien meer toeval. Ze volgt mijn hand iig niet. Nu al koppig, haha. Vind het voelen ook het meest bijzondere en zal dat misschien ook wel missen, maar zal ook blij zijn om mijn eigen lichaam weer terug te hebben. Dus geniet er nu nog maar volop van.
Hier nog een meisje die wil 'uitbreken'. Het zijn nu geen schopjes meer, maar echte 'ik-wil-eruit-schoppen'! hihi Zou je ook niet willen dat je even naar binnen kon gluren om te zien wat er nu zo zit te porren? Ik probeer er met mijn handen langs te gaan in de hoop te voelen wat het is, maar ik heb geen flauw idee. Het gevoel dat ze op mij reageert heb ik niet, dat is wel jammer. Ik heb nog geen echt 'contact' met haar gemaakt. Hoe doen jullie dat?
Lukt bij mij ook niet altijd dat contact. Heb het iedee dat t eerder in de zwangerschap beter ging. Miss te groot nu?
Contact maken lukt mij ook niet altijd. Hij ligt vooral met z'n rug tegen mijn buik aan. Als ik hem voel duwen en ik leg dan mijn hand op m'n buik dan geeft ie net een extra zetje. Blijkbaar vindt ons ventje het dan wel gezellig om even tegen je hand aan te gaan liggen. Maar op commando vertikt hij het. Verder ligt ie met z'n hoofd tegen mijn ribben dus duwen durf ik daardoor eigenlijk niet. Meestal ga ik zelf maar scheef zitten