Hoi dames, zijn er van jullie die het volgende herkennen? Ben nu 33+4 zwanger, slaap al een paar nachten wat slechter ivm ik niet meer fijn kan liggen.. Maar nu heb ik sinds vandaag echt zo'n gevoel dat ik de griep heb. Spieren die zeer doen, vooral in mijn rug en schouders, benen die loeizwaar aanvoelen. heb trouwens geen koorts. Vraag mezelf af of dit er gewoon bij hoort? of dat het toch iets anders is.. groetjes
ik kende iemand die dit gevoel ook had en 35 weken zwanger was, die avond begonnen de weeen en is ze bevallen je moet het goed in de gaten houden en zodra je merkt dat je harde buiken in regelmaat of echte weeen krijgt gelijk je vk bellen succes
Ik heb het met 34 weken ook gehad, echt ook een koortsig gevoel terwijl ik geen koorts had. Bij mij was het gewoon een flinke groeispurt
pff heeft dat lang aangehouden? want dit voelt echt niet erg fijn... wat een ellende en dan morgen ook nog 24 graden, haha dan weet ik met mezelf helemaal geen raad meer.
Heb het afgelopen week ook paar dagen gehad ook echt zo n gevoel van kan niet meer... En nu is daar weer energie voor terug gekomen.. Soms heb je helaas van die dagen
Bij mij duurde het 2 dagen. Daarna had ik weer een paar dagen vol energie en nu lig ik alweer half dood op de bank al de hele dag Zo leuk zwanger zijn!! De laatste loodjes zijn zwaar bij mij. De ene dag voel ik me super en de volgende dag verschrikkelijk ziek, zwak en misselijk.
tja hier ook. Erg last van opvliegers, veel zweten en niet lekker kunnen liggen. Had vannacht ook erge keelpijn en in de ochtend voelde ik me echt grieperig. Maar trok na een wandeling wat weg. Ik lig elke middag op bed, om veel te rusten.
Helaas kan je tijdens je zwangerschap ook gewoon ziek zijn, dus hoeft het helemaal niet bij je zwangerschap te horen... Lekker uitzieken dus maar?
Hier ook 34,3 weken en vandaag ook lamlendig, misselijk, koortsig gevoel e loodzware benen. Gister nog uitgebreid gewinkeld Heb ook last van de warmte, wordt wat deze week. Verschilt zo per dag hè!
Ik heb ook al een paar dagen keelpijn en een heel benauwd gevoel. Slapen is ook vrij moeilijk. Nog een paar weekjes en is het allemaal achter de rug en kunnen we iedere nacht eruit voor de kleine beeb.
hier precies t zelfde! ook met dat termijn. ben nu 35 wkn en gaat met vlagen beter, maar voelde me ook met 33 a 34 wkn zo ellendig! misschien groeispurt???
Goh, apart! Ik had hetvorige week, dacht echt dat ik ziek ging worden. Heb het uiteindelijk maar gegooid op vermoeidheid. Veel gerust en het gaat nu weer prima, beetje op en af qua energie maar alleszins beheersbaar. Sterkte!