wanneer kan ik mijn menstruatie verwachten??

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mama van Suze, 4 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

Een zo kort mogelijke uitleg bij mijn vraag....

Ik heb pco en gebruik sinds 2004 geen abticonceptie.
    Ik had zo goed als geen menstruatie.
    okt. 2006 begonnen met clomid, april 2007 mk, juli 2007 weer zwanger, mei 2008 bevallen.

Na mijn bavalling van mijn dochter toch wel een soort van cyclus.

In het weekend van 17-18-19 juli heb ik waarschijnlijk een eisprong gehad. Dit weet ik doordat ik een positieve ovulatietest had. (maar ik begrijp dat de ovu.tests ook vals kunnen zijn wanneer je pco hebt?)
    20-21 juli wat rode/rozige/bruinige afscheiding bij het afvegen na een wc bezoek.
    Veel te vroeg (ben volgens mij testverslaafd...) maar op 27 juli een hele lichte positieve zwangerschapstest.
    2 aug. clear bleu met indicator geeft "niet zwanger" aan. Maar nu 4 augustus lijk ik nog steeds niet ongesteld te worden.
    Ik voel me anders, moe en de aders knallen bijna van mijn borsten af. Anders heb ik dat nooit...

Heb je enig idee wanneer ik nou eigenlijk mijn menstruatie moet verwachten?
    Zou de test op 3 aug. te vroeg te zijn geweest??
    Of door mijn pco valse ovu.testen en zwangerschapstest?

Hopelijk is mijn verhaal een beetje duidelijk en alvast bedankt voor het lezen!

Groetjes!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi mama van suze,

Het kan heel goed mogelijk zijn dat je wat aan de te vroege kant hebt getest. Wacht een weekje en test dan nog een keertje als je niet ongesteld bent geworden.
    Het lastige is is dat je pco hebt ondanks dat je een paar goede cyclussen hebt gehad kan het nu toch weer in eens anders zijn

Imke

3. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht nog even af, dankjewel voor je reactie

Deel Deze Pagina