harde gespanen buik

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door binnabinna, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik heb sinds ik gisteren waker geworden ben. een zeurderig gevoel aan me buik. hij deed zeer. smorgens niks gedaan. toen naar twee winkels geweestdaar deed het al meer zeer. (ook last van me bekke) en toen ik thuis kwam en me me dochter ging eten. was ie steeds hard en gespannen. op de bank gaan liggen zakte weg. later bij het verschonen van me dochter (til ik haar niet eens) weer een harde en gespanen buik.

nu bij het uit bed stappen en broodje smeren ook meteen een harde gespanen buik. zijn dit nu harde buiken. moet ik me zorgen maken.??
    vindt het toch wel raar. en vervelend want kan dus zo eigelijk niks. heb me ook ziek gemeld. (werk in de kinderopvang)

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Wat vervelend! We zien vaak dat je bij een twee ( of derde enz) Meer en veel eerder 'last' hebt van harde buiken. Dit mag.
    Het kan ook zijn dat het word veroorzaakt door te veel doen of door een blaasonsteking. Dus laat voor de zekerheid je urine even nakijken bij je huisarts. Neem je rust maar als de harde buiken regelmatig komen of je krijgt bloedverlies dan moet je wel even je verloskundige bellen.

Imke

Deel Deze Pagina