Harde knobbel onder schedel vraag...

Discussie in 'De lounge' gestart door Tjilpje, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een huidinfectie op mijn hoofd, al een tijdje. Zalf wil niet echt helpen. Moet nodig weer even langs de huisarts;). Ze dacht toen aan krentenbaard, maar het zit alleen daar op die plek. In een gebied van vijf cm paar plekken.

Maar goed nu voelde ik gisteravond op mijn achterhoofd onder de schedelrand een knobbel/bobbel keihard. Nu maakte ik mij niet direct zorgen, volgens mij kan het ook door de huidinfectie komen?

Maar mannen met het opmerkingen, in plaats van een gerustelling zegt die mij. ZEER zorgelijk!!:x.

Iemand die dit herkent?

2. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Ik zou even langs de ha gaan! En wel subiet maandag!

3. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik zou ook langs de huisarts gaan...(is het geen steenpuist of abcesje?)

4. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Je kunt je suf gaan Googelen om uit te zoeken wat het mogelijk kan zijn (net als ik) maar toch kun je beter even bij de huisarts langsgaan, dan weet je het zeker.

Misschien heb je een vetbultje, mijn vriend heeft er ook een paar en heeft een flinke gehad, die kon je heel goed zien. Onschuldig hoor, maar hij liet 'm wegsnijden.

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik zit zelf ook gelijk aan een vetbultje te denken. Heb ik zelf ook en na (een hele lange) tijd verdwijnen ze ook weer. Maar bij mijn moeder hebben ze het echt weg moeten laten snijden, zo groot werd die. Niet schadelijk, wel knap vervelend.

Maar ik ben geen dokter en kan het niet zien door een beeldscherm dus zou toch even voor de "veiligheid" naar je ha gaan.

6. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik maakte me niet zo heel veel zorgen, wilde dinsdag gewoon er even naar laten kijken. Maar die man van mij maakte die opmerking en zit direct in de stress grmbl:).

Stom is dat he;)

7. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Kan het geen talgbult zijn? Die heeft mijn man zeer geregeld. Vervelend en ze moeten hem er ook uit snijden, maar kan geen kwaad. Gewoon even naar laten kijken.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Weet je inmiddels meer?

Het kan gewoon met een ontsteking te maken hebben

9. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Ben ook benieuwd. Manlief heeft ook zoiets dergelijks...

Deel Deze Pagina