geen pijn

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by moschino, May 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moschino

moschino Nieuw lid

May 16, 2008
    1
    0
    0
    Goedemorgen,

Ik heb een vraag.
    Ik ben nu 30 weken zwanger van mijn tweede kindje.
    Mijn zoontje is via een keizersnede geboren omdat hij in een stuit lag. Maar vlak voordat ik naar de ok ging hebben ze nog zo'n onderzoek gedaan met die banden om de buik en inwendig gevoeld. Ik bleek op dat moment al 5 centimeter ontsluiting te hebben. Ook zei de verpleegkundige dat ik hevige weeen had op dat moment.
    Ik heb daar niets van gevoeld, toen niet, ook de dag ervoor niet.
    Ik was op dat moment erg nerveus voor de keizersnede en heb er niet verder naar gevraagd.
    Maar nu begin ik me ineens zorgen te maken, stel je voor dat ik straks weer weet ik hoeveel centimeter onsluiting heb, maar ik merk er niets van?
    Komt dit vaker voor?

Groetjes Moschino

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

het komt wel vaker voor dat je met ontsluiting loopt zonder het te merken of dat je ween zo goed als onopgemerkt blijven. Maar daar hoef je je geen zorgen om te maken hoor. Op een gegeven moment ga je toch echt wel iets van de ween voelen. Bespreek dit met je begeleidend arts en spreek goed af wanneer je moet bellen als de bevalling zich aandient.

Mirjam

Share This Page