Hoe lekker kan het zijn zeg, om ff helemaal de radio voluit te zetten in de auto ?!!!! HEERLIJK!! Vooral snelweg rijden. Of als er toevallig een lekker nummer op is, of als ik net ff zin heb in iets stevigs... Rammsteintje ofzo (dat zet ik thuis niet zo snel voluit op ) Maar als de kleine man in de auto zit houden we er wel rekening mee (dan dus niet). En ook als ik bijv bij ons, of ergens anders de woonwijk in rij, of bij mijn ouders het plein op dan gaat hij zachter. Netjes he
Haha dan maar aso maar k voel me dan best stoer in me mooie autootje Dan moet niet de kleine bij me in de auto zitten natuurlijk.. maar als ik alleen ben ja hoor, alle ramen open en lekker uitwaaien met een heerlijk hard muziekje!
muziek hard met de ramen van de auto dicht! En als de ramen openstaan doe ik de muziek toch wat zachter!
Als de meiden niet in de auto zitten dan gooi ik het volume lekker open hoor. Ramen heb ik nooit open want ik heb airco dus je hoort hooguit flinke basdreun
Onze kinderen zingen nog harder mee dan wij, dus hier staat de muziek altijd lekker hard aan in de auto!
oh dan ben ik ook een aso... gaat regelmatig lekker hard als mn dochters niet erbij in zitten hoor.... heerlijk! zal mij een biet zijn wie er last van heeft! is mijn auto die zich gewoon verplaatst. en dus niet zoals iemand anders zei in de achtertuin waar het contineu te horen is...
De audio in onze huidige auto is zo slecht, dat je de muziek automatisch niet hard zet, haha. Maar de vorige auto had een hele goede audioset. En hoewel ik eigenlijk vind dat je de muziek nooit zo hard moet zetten dat je een claxon of sirene niet meer kunt horen, heb ik me er wel eens schuldig aan gemaakt. Maar: de ramen heb ik sowieso zelden of nooit open, want ik zet liever de airco aan. En zodra ik een woonwijk in reed, zette ik de muziek sowieso altijd een stuk zachter.
Vind het ook behoorlijk aso die harde muziek. En dan zie je zo die hoofden heen en weer gaan op de muziek en daarachter komt een ambulance aan die ze niet horen door die grafherrie...
heerlijk de muziek snoei hard .... maar zodra ik de bebouwde kom binnen rij draai ik de volume terug! dit omdat ik het bij anderen ook zn afknapper vind ! maar aso vind ik het niet
Ik vind het heel erg aso. Wij wonen naast een pinautomaat en als mensen komen pinnen laten ze hun ramen en deuren openstaan en de muziek keihard aan. Zo irritant! Kinderen slapen er wel doorheen gelukkig. Ik draai ook weleen muziek op een redelijk volume naar draai het idd zacht in de bebouwde kom.
Zolang ze de sirenes nog maar horen en veilig rijden heb ik er geen probleem mee. Als ik zonder kids in de auto zit en ik hoor een lekker nummer gaat hij ook voluit. Da's het enige plekje waar ik keihard muziek luister, niemand heeft er last van Rij ik de woonwijk in dan doe ik hem zachter zodat ik de spelende kinderen nog kan horen (er zal er maar 1 net langs je auto rennen).
Mijn rij-instructeur gaf het zo aan ons mee:Bedenk je wat je tegen de nabestaanden gaat zeggen van iemand die je hebt aangereden omdat je was afgeleid door muziek, alcohol, bellen.... Dit is voor mij voldoende reden om gewoon geconcentreerd achter het stuur te gaan zitten.
Als het een beetje gewone muziek is, kan het me niet zoveel schelen. Maar dat is het vaak niet. Het is meestal trance of house ofzo. Als je dan voor het stoplicht staat naast een auto met van die bonkmuziek zo hard dat je zelf in je eigen auto mee zit te trillen, terwijl de ramen dicht zijn, vind ik dat echt asociaal. Bovendien beinvloed het vaak ook nog eens je rijgedrag. Ik zelf zet ook heus het volume weleens wat hoger als ik een leuk liedje op de radio hoor, maar zorg er altijd voor dat anderen daar geen last van hebben en dat het veilig is.
je hebt toch overal spiegels in je auto waarin je contineu kijkt... dus die felgele ambulance zie je echt wel
ja, ik ben ook zo'n aso dan wel Bij mij staat het geluid bij een lekker nummer of een meezing nummer ook op 10 ... En ik bler net zo hard mee, ziet er wss niet uit voor mijn medeweggebruikers Het is best lekker om even zo de longen uit je lijft te zingen hoor ... bij parkeren of in de stad gaat de radio wel zachter ... en als ik iemand met mij meerij, hoewel ik ook wel eens met een collega heb gereden voor een jaartje of 2 en die 45 minuten lekker bleren was doorgaans een lekker opstart 's ochtends of cool-down 's avonds. En idd een ziekenwagen of politiewagen met zwaailichten zie ik altijd al voordat ik 'm heb gehoord. Kwestie van opletten en in je spiegels kijken.
Vaak zijn het ook van die afbaksnuivers;Die liggen zowat in die auto. In van die superfoute opgepimpte Japannertjes.
... afbaksnuivers ...???? Overigens heb ik een oerdegelijke, onopvallende ouwelulle-bak ... een donkerblauwe Volvo ... burgerlijker kan het niet ...