(Harde) Muziek aan in de auto

Discussie in 'De lounge' gestart door Babyengel, 15 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Vind jij het normaal als muziek keihard aanstaat in de auto?

1. Ja, ik zie het probleem niet

2. Nee, a-sociaal!

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    \
    Tenzij je dus zo'n asbaksnuiver bent.

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Hahaha, ja joh. Die liggen zo schuin in die bestuurdersstoel dat ze bijna in hun asbak liggen.
    Maar ik geloof niet dat jij met keiharde gabbermuziek , met alle ramen open door een woonwijk scheurt?
    Dat bedoel ik met aso. Ik heb ook wel eens de radio harder, maar dat is echt op de snelweg. Zodra ik in de stad ofzo rijd moet hij echt praktisch uit, anders kan ik me niet concentreren.:)

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Oh, pfew ... was ff bang dat je mij in een oranje Open Manta met zwarte sportstrepen zag zitten armpje hangend naar buiten en idd liggend in de auto :p :D

En idd, in de stad gaat de radio zachter ... voor de concentratie ...

4. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    #44 Zara75, 15 apr 2012
    Laatst bewerkt: 15 apr 2012
    :d:d:d:d:d

5. Triskele

Triskele Niet meer actief

:x
    Ik had pas geen muziek aan en ik hoorde hem amper zo zacht zijn ze geworden maar ik ben een goede (spiegel)kijker dus dan is het geen probleem...

Ik draai graag een muziekje maar dan wel met de ramen dicht, ik houd zoiezo niet van ramen open , we hebben airco dus t hoeft ook niet.. en zo hard zet ik hem dan ook niet...

6. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik vindt het niet asociaal, maar wel gevaarlijk voor als je de politie en de ambulance niet hoort.
    Als ik een mooi liedje hoor dan zet ik hem ok wel eens harder.
    Maar veilig is het niet.

7. Hihi inderdaad, dat zeg ik ook altijd, goh weer iemand die in zijn auto ligt te slapen :D terwijl dat niet mogelijk is met die pest herrie. Lichaam beetje scheef hangend, arm over het stuur, andere arm half uit de auto hangend of rokend.

Ik heb het trouwens niet over gewoon de muziek hard aan hebben staan.. maar trancemuziek of van die yo, yo muziek (hoe het ook alweer, gangsta rap ofzo?) waardoor als je als voetganger al haast de straat op wordt geblazen :) en of ze op het verkeer letten? Nee, zolang ze maar zoveel mogelijk herrie kunnen maken lijkt wel. Als we op de snelweg rijden zal het me een worst wezen maar zo langs het station of in 30-KM zones is het zo irritant.

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Dus als iemand met adel knetterhard langs komt is het niet erg? Die let meer op volgens jou?

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Mijn ouders wonen vlak bij een snackbar, waar veel van 'dat soort volk' komt. Die komen met de auto langs het huis/tuin van mijn ouders. In de zomer is dat echt heel vervelend, want ze moeten een bocht om, dus nog wat langzamer, raampjes over BONK BONK BONK muziek, zo hard, dat als iemand in de tuin van mijn ouders aan het woord is, even moet stoppen met praten, omdat niemand hem kan verstaan tot de auto voorbij is. :(

ZEER asociaal.

Nog erger vind ik het, dat die mensen het geluid ook niet zo hard zetten, als ze zelf de ramen dicht hebben, want dan klappen hun oren.

Het gaat hierbij ECHT niet om dat ze het zelf zo mooi vinden zo hard, want dan hielden ze de ramen wel dicht. Maar nee, de ramen moeten open, want de hele wereld moet weten dat ze er zijn, of wat voor muziek ze draaien, of misschien willen ze juist wel aandacht zo. Krijgen ze ook, maar dan negatieve aandacht. Maar net als kleine kinderen, die geen aandacht krijgen, krijgen ze dus liever negatieve aandacht dan dat niemand ze opmerkt.

Zielige lui, zijn het...

10. Nee, ik doelde op het volume. Knetterhard = te hard. En heb een hekel aan Adel dus even erg als die gangsta rap :p

Deel Deze Pagina