Harde muziek buren.

Discussie in 'De lounge' gestart door MHMW, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MHMW

MHMW Niet meer actief

Onze buren draaien regelmatig flinke harde muziek. Nu ook weer! Net nu Tijn op bed ligt en nu dus niet in slaap kan vallen. Ik vind het zo moeilijk om hier iets van te zeggen. Hoe zouden jullie zoiets aanpakken? Zijn verder vriendelijke mensen en hebben verder geen last van ze.

2. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Als je geen last van ze hebt en verder ook geen problemen kan je toch gewoon even langs gaan om te vragen of de muziek zachter kan

3. MHMW

MHMW Niet meer actief

Dat lijkt zo makkelijk, maar vind het toch best wel eng om te doen. We wonen nog niet zo lang hier en ik wil geen ruzie krijgen ofzo.

4. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Dat is altijd eng! Maar als je verteld dat je zoontje zo niet goed zijn slaap niet zo goed kan pakken op die manier, dan zullen ze daar waarschijnlijk wel begrip voor hebben.

5. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

Je kan het toch op een normale manier vragen.. zeggen dat je zoontje even wilt slapen.

6. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Ze zullen het vast wel snappen dat je kind ook moet slapen
    en is voor hun ook prettiger
    Miss was degen die hier voor jou woonde wel een oud vrouwtje zonder kids en hebben ze daar nooit rekening mee hoeven houden

Lijkt me niet dat ze meteen ruzie gaan uitlokken zeker als je het op een normale manier zegt

7. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik zal inderdaad gewoon mijn moed bij elkaar moeten rapen en er even naar toe lopen. Het op een nette manier even uitleggen en hopen dat hun het begrijpen.

8. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Wij hebben ook zulke buren en ben ook aan de deur geweest of het aub wat zachter kon omdat mijn zoontje moest slapen. helaas hebben wij niet zulke begripvolle buren en werd mij gezegd dat mijn zoontje maar moest wennen aan bepaalde geluiden. Ik voedde hem zo helemaal verkeerd op. Daar viel mijn *** wel even van open. Ik hoop dat jouw buren wat begripvoller zijn. Lijkt me ook niet meer dan normaal, maar wij hebben dus geen normale buren. Helaas.

Deel Deze Pagina