Wat vind je van je werk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe bevalt t jullie op je werk?

  1. Praat me er niet over, ik heb weekend ja!

  2. Ik ga met 'frisse' tegenzin heen..

  3. Mwoah.. ik vind t wel gaan hoor.

  4. T is omdat t moet, maar anders..

  5. Ik heb van mn hobby m'n werk gemaakt.

  6. Ik ga echt met veel zin naar m'n werk.

  7. Ik leef om te werken..

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ikzelf vind mn werk best leuk om te doen, t is lichamelijk wél zwaar. Ik werk in de kaas. Snijden, verpakken en inpakken. Máár t is omdat ik werken móet. Mocht t bijvoorbeeld zo zijn dat de kosten in de kinder opvang (weer) drastisch omhoog gaan, denk ik dat ik stop met werken. Ik ga natuurlijk niet voor de kat z'n viool aan de gang.. ;) .
     
  2. Judy77

    Judy77 Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Nog twee weken verlof en dan "mag ik weer", heerlijk, kan niet wachten! lekker even iets anders dan alleen luiers, voeden enz enz...

    Het is geweldig zo'n lief leuk kindje, maar mijn werk is ook leuk!
     
  3. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn antwoord stond er eigenlijk niet echt tussen maar het zit zo.

    Ik heb het prima naar mijn zin op het werk, heb daar een eigen afdeling dus heb daar niets over te klagen... maar wel over:

    Ze vinden het heel leuk als je zwanger bent, maar ze willen me alleen full time terug en niet partime..komt er dus op neer dat als het me lukt om zwanger te worden dan moet ik daar weg want ik vind je krijgt geen kind om vervolgens full time te gaan werken... Weet wel dat ik me tegen die tijd laat ontslaan met een extra oprotpremie.. dan heb ik in het ergste geval ook nog recht op een uitkering.
     
  4. lover

    lover Bekend lid

    12 jun 2006
    851
    0
    0
    Moet straks afscheid nemen op mijn werk denk dat ik maar een pak zakdoekjes mee neem :cry:

    Lover
     
  5. Lilith

    Lilith Fanatiek lid

    6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ik ben thuisblijfmoeder en dat werk bevalt me uitstekend! :D
     
  6. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    mwoah ik vind het wel gaan hoor, ik win liever de staatsloterij zodat ik lekker kan gaan genieten :)
     
  7. patries38

    patries38 Bekend lid

    2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik ben verpleegkundige en medisch centraliste. Ik heb erg leuk werk, super collega's, allemaal moeders met kinderen, en dat maakt het alleen maar gezellig, en natuurlijk veel begrip voor elkaar.

    Ik zou niet willen stoppen met werken, alleen thuis zijn is niets voor mij, ik ga met plezier werken, en natuurlijk het salaris is ook erg prettig, daar doen wij een hoop extra's van, als dat zou wegvallen dan moet de "broekriem strakker"
     
  8. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Precies! Ik vind mn werk heerlijk, maar als het niet nodig is dan toch maar lekker thuis blijven bij de kids! Maar dat zit er voorlopig niet in aangezien mn vriend nog op school zit.
     
  9. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    tja, ik begin er nu weer een beetje lol in te krijgen na 6 maanden. maar nog steeds zit ik erover te denken wat minder te gaan werken. 2 of 3 dagdelen eraf. ik heb nu zo`n vol geplande week, en heb het idee dat de tijd voorbij vliegt met verplichtingen. uitjes moeten gepland worden , ik mis het spontane
     
  10. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    het liefst zou ik alleen vrijwilligerswerk doen als ik het me kon veroorloven. maar ik vind het wel gezellig op mijn werk hoor. momenteel ga ik wel met tegenzin heen, omdat het staan me gewoon veel te zwaar valt. ik kijk dus erg uit naar mijn zwangerschapsverlof, nu ál haha ik zou niet alleen maar thuis willen zitten, ik wil ook graag iets doén of voor mezelf hebben.
     
  11. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Helaas vind ik m'n werk helemaal niet leuk... :( Maar ja dat komt omdat ik voor iets heel anders gestudeerd heb en hier in limburg daar bijna geen werk in is, dus sta ik maar in een winkel... Zo geestdodend.... Voor mij dan.
    Heb gelukkig ook collega's die het echt leuk vinden!
     
  12. Niet meer actief

    Ik heb hartsikke leuk werk.
    Ik heb een hoop verantwoorlijkheid en een heel veelzijdige baan en we hebben een fijn team.
    Het nadeel is wel dat ik wel eens in het weekend op een beurs moet staan en dat ik het " gezicht " van het bedrijf ben.

    Ik zou wel 1 dag minder willen werken maar das nu een beetje lastig ivm personeel wisseling.

    Straks moeten we goed gaan bepalen hoe we het gaan doen als er een babytje zou zijn. Mijn man heeft net een nieuwe baan en heeft daardoor ok van zjn hobby zijn werk kunnen maken. Maar hij werkt ook wel in het weekend en weet wel 1 maand in het vooruit welke dagen hij doordeweeks vrij is.
     
  13. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Ik heb me voorgenomen ander werk te zoeken, zodra ik met tegenzin naar mijn werk ga.
    Deze regel werkt goed moet ik zeggen. Tot nu toe heb ik een baan van 5.5 jaar, 6.5 jaar en nu 6 jaar achter de kiezen. Wie weet is het in januari weer tijd voor wat nieuws....

    Bij ons mag je minimaal 4 dagen werken... zot he.
    Als mijn wederhelft zijn studie heeft afgerond wil hij misschien ook wel 4 dagen werken, dan is het leuk verdeeld.
     
  14. Mrijn

    Mrijn Fanatiek lid

    11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik ga met heel veel plezier naar mijn werk, anders had ik het niet al bijna 2 jaar vol gehouden om 4 uur te reizen per dag... Maar, als ik ooit de 10 miljoen win, stop ik er wel mee. Niet om dan voltijds thuis te gaan zitten met mijn beeb in wording, maar dan koop ik een aantal jonge paarden om die op te leiden en te verkopen. Dan zou ik echt van mijn hobby mijn werk maken...
     
  15. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ik werk omdat het moet....Helaas is de geldboom nog steeds niet uitgevonden!
    Mijn werk is wel te doen en het zijn maar drie dagen.
     
  16. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ik heb het geweldig naar mijn zin op mijn werk. Ik heb een onwijs leuke baan. Ik ben begonnen als secretaresse op een accountantskantoor, afdeling belastingadviseurs, en ik wilde na mijn bevalling van Amber graag parttime gaan werken. Helaas is bij ons niet de mogelijkheid om parttime te werken, echter alleen 4 dagen. Ik heb er toen voor gekozen om te blijven, mits mij een mooi aanbod werd gedaan. En dat hebben ze ook gedaan, ik heb een particuluere opleiding tot assistent-aangiftemedewerkster aangeboden gekregen, en ik heb dus nu ook carriere gemaakt !
     
  17. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Ik ben nagelstylist, en nagels zijn mijn passie, heb het onwijs leuk in mijn eigen omgeving :D , kan mijn eigen tijden bepalen, en ben vrij waneer ik er zin in heb....ja ja ..ik weet het..heb een luxe positie.. ;)
     
  18. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik werk bij de Blokker dat vind ik erg leuk.
    over 2 weken moet ik weer beginnen daar
    zie ik wel tegenop.
     
  19. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik heb het ook ontzettend naar mijn zin op mijn werk. Ik werk voor de overheid, en alles is daar zo verschrikkelijk makkelijk. Ik mag zelf bepalen of ik nou 3 of 5 dagen wil werken. (ik werk nu dus 3) Ik heb ontzettend veel vrije dagen Als je full time werkt heb je 55 vrije dagen.
    Ik mag zelf mijn uren bepalen.

    Het enige nadeel is dat in meer dan een uur moet reizen. Dus ik denk dat als Fabian naar school gaat dat ik iets in de buurt moet zoeken.
     
  20. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik vond het moeilijk om te kiezen. Ik vind mijn baan echt wel heel leuk, maar het full time werken valt me best zwaar sinds we ook een huis hebben dat schoon moet.
    Ik werk in het onderwijs en ik weet zeker dat ik nooit iets anders wil (miss een andere school). Ik denk dat ik met minder uren mijn baan meer kan waarderen.
    (gelukkig heb ik daar over een tijdje goede reden toe!)
     

Deel Deze Pagina