gevoel in vagina

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Tinkerbell81, 1 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Hoi,

Ik had het al eerder gevraagd maar geen reactie van jullie gehad...

Ik heb zon gevoel alsof ik iets in mijn vagina heb zitten oid......ik ben 26 weken zwanger van de derde...ik vroeg mij af of dit mijn blaas kan zijn een verzakkingkje ofzo of wat anders? t verdwijnt niet als ik heb geplast oid...

ook heb ik af en toe harde buiken (die had ik bij de 2e zwangerschap ook) maar ze zijn continnue , niet 3 of 4 minuten ofzo...maar duren wisselend van 30 minuten tot wel twee uur (toen lag ik ook op de bank was niks bijzonders aan t doen...) soms ook een dag niet hoor tis niet dat ik t de hele dag heb...maar komt dat omdat het de derde zwangerschap is oid?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

sorry dat we geen antwoord hebben gegeven, blijkbaar is je vraag over het hoofd gezien.
    Ja, bij een derde zwangerschap kun je meer last hebben van harde buiken. Doe rustig aan en als het blijft even bespreken met je verloskundige.
    Je bekkenbodemspieren zijn aan het verslappen door de hormonen, dit kan een zwaar gevoel geven en soms ook een verzakking. maak eventueel ene afspraak met je huisarts om te laten kijken, bekkenfysiotherapie kan wel echt goed helpen!

Mirjam

Deel Deze Pagina