Hallo, Misschien dat jullie me kunnen helpen??? Ik ben 20nov2009 gestopt met de pil. 27nov2009 ongie geworden van het stoppen. De eerste keer helaas niets gelukt. 22 dec 2009 voor de eerste keer echt ongie geworden. Er zat dus 25 dagen tussen. Als ik daar deze maand weer vanuit zou gaan moet ik zaterdag de 16de ongie worden. Nu is mijn vraag... dat ik wel heel veel klachten heb die bij een zwangerschap horen. Pijn in mijn borsten, avond misselijkheid, moe, rekbaar slijm helder maar ook een beetje ,rood,roze afgelopen zaterdag ( 09-01-2010) . Nu heb ik extra gevoelige testen gekocht. wat inhield dat ik gister al kon gaan testen. Helaas negatief. Nu kreeg ik vandaag buikpijn. Dus waarschijnlijk wordt ik ongie. Maar waar komen die klachten dan vandaan???? Is het van het ontpillen of moet ik gewoon afwachten en later weer testen. Kan je ook testen als je ongie bent??? of ben je dan toch niet zwanger?? Hoop dat jullie me kunnen helpen. groetjes twijfelaartje23
HOi twijffelaartje, Ik wil je adviseren pas te testen als je overtijd bent. Indien je gaat vloeien dus je menstruatie krijgt ben je niet zwanger. En de klachten horen ook bij ontpillen. Je bent nog maar net gestopt het kan nog wel een half jaar tot een jaar duren voordat je cyclus weer helemaal eigen is. HEb geduld het komt wel! Imke