positief/negatief snap het niet meer

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ilona01, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona01

ilona01 Lid

22 sep 2008
    5
    0
    0
    zorgass.
    roosendaal
    Ik heb vorige maand 2 dagen last gehad van bruinige afscheiding (geen menstruatie)Ik ben normaal altijd gewoon ongesteld.Deze bleef toen weg. Ik heb vorige maand en deze maand een test gedaan, maar de eerste was posief en de 2 de negatief. Deze testen heb ik gedaan na aanleiding van een echo die gemaakt is op de s.e.h. Deze mogen zo ver ik weet niks zeggen. En op dat moment wist ik het zelf ook nog niet. Deze persoon maakte een echo van heel mijn buik en stopte toen plots 2 keer bij mijn baarboer met een aparte opmerking. Ik heb niet echt super verschijnsellen allleen wel erg veel last van emotie swings, vreetbuien en gewichttoename, grotere borsten, veel puisten en andere eet lust!
    Kan het zijn dat je urine na twee maanden(+/- 11 weke)nnog steeds een te laag HCG gehalte heeft, waardoor een zwangerschapstest na twee maanden negatief aangeeft? Of kan dit een andere reden hebben?Kan iemand me misschien wat meer toelichting geven?

2. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    Heb je twee testen achter elkaar gedaan? Of zat hier enige tijd tussen?

3. ilona01

ilona01 Lid

22 sep 2008
    5
    0
    0
    zorgass.
    roosendaal
    Daar zit iets meer dan een maand tussen de testen.

4. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    In de eerste maand was hij positief, maar in de tweede maand negatief. Heb je al een afspraak gemaakt met de verloskundige of huisarts? Het lijkt me niet dat je HCG eerst wel aanwezig is en na 11 weken niet meer. Misschien kun je je bloed even laten testen bij de huisarts en kan hij je uitsluitsel geven of je nu wel of niet zwanger bent.

5. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    heb het zelfde probleem gehad, eerst posi toen nega, veel met de huisarts gebeld,inmiddels mag ik al weer een beetje beginnen te zweven, had daarna weer een licht posi.
    mijn gyn denkt dat me lichaam moeite heeft met hcg, en of de kleine gaat zien als een infectie ziekte ofzo, waardoor ik dus negatief teste.

6. ilona01

ilona01 Lid

22 sep 2008
    5
    0
    0
    zorgass.
    roosendaal
    Oke maar ben je nu wel gewoon zwanger dan Alecia? Hoe ben je er achter gekomen?

7. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    huisarts vind positief, ook positief, ondanks 1 x negatief, al zijn mijn uisarts en gyn niet met elkaar eens, volgens de huisarts had ik op de negatieve testdag gewoon een griepje ofzo.
    En volgens de gyn werkt me lichaam de hcg tegen.

8. ilona01

ilona01 Lid

22 sep 2008
    5
    0
    0
    zorgass.
    roosendaal
    ok. zal ik mijn huis arst weer een keer bellen die zegt dat neg. ook echt neg. is. Is echt een moeilijke vent. hoop dat ze het eens worden voor je! :)

Deel Deze Pagina