ik heb een vraag mijn dochtertje kreeg eerst nutrilon standaart 1 ze poepte goed. toen ging ik over naar nutrilon 2 opvolg maar die wilde ze niet toen ben ik met friso begonnen en toen is het begonnen harde ontlasting huilen bij het poepen en ze heeft zelf een scheurtje ben al 2 keer bij de ha geweest en geef haar nu lactulose maar goed dat kan ik niet eewig gaan gebruiken over 2 weken weer terug naar de ha . kan dit echt aan de melk liggen en moet ik een andere melk gaan proberen ze krijgt smorgen en savond bambix en sinds kort liga met fruithap en de avondeten en tussendoor nog een fles ze krijgt 3 flessen van 230cc ik denk echt dat het door de melk komt want ze krijgt al een tijd vaste voeding dus is al aan gewend denk ik zo weet het niet heel zeker. en je zou ook denken fruit en granen daat gaan ze meestal wel van goed poepen maar dus niet helaas. ik vind het zo zielig welke flesvoeding kan ik het beste gebruiken of waar de meeste ervaringen mee zijn en die ook blijkt te helpt gr jojo29