Even een vraagje... Ik zag in de supermarkt sandwitch spread fruit staan (zit ook groente door). Is het een goed idee om dit mijn kleine meisje te geven? Er zit niet meer zout in dan in smeerkaas. Wie heeft hier ervaring mee.
Geen ervaring mee maar het lijkt me dat je dat best mag geven hoor! Waarom zou het niet mogen denk ik dan !
Nou, ik heb een broodje gegeven. En ze vondt het toch lekker! . Ik niet Brrrr.... jakkie! Maar goed, zij had tenminste weer iets anders op brood.
Liefhebbers van sandwichspread lees het volgende niet! Wij noemden het vroeger altijd babykots, en nog steeds overvalt mij soms een lichtelijk ziek gevoel in mijn maag als ik het zie/ruik. Maar het is op zich wel een goed idee om het in huis te halen voor de variatie. Ik ben ervan overtuigd dat ik mijn klein klikotje er een groot plezier mee doe.
Ik geef mijn dochtertje ook al bijna een jaar (ze wordt in aug. 2) sandwichspread. Dan wel die gewone versie, maar dat vindt ze erg lekker. Zal die fruitvariant ook eens halen. Die naturel vind ik zelf ook wel gaan, al eet ik het niet vaak, maar met fruit klinkt echt als een vieze combinatie. Hihi, maar vaak vallen dat soort dingen bij kinderen juist weer in de smaak.
Ik heb gister naar aanleiding van dit topic mijn dochter ook eens een boterham met sandwich spread aangeboden. Dat werd me niet in dank afgenomen kan ik je vertellen. Hier is het dus volledig afgekeurd!