ik heb voor mijn zoon een speelkleed met een houten boog deze is door meedere neefjes en nichtjes gebruikt Nu vond mijn zoon het leuk maar is het duidelijk nu meer dan zat Niet genoeg speeltjes. Nu heb ik verschillende gezien met wat meer uitdaging. Ik zoek er 1 met veel uitdaging iemand die er 1 weet waarbij kindjes echt even zoet zijn
Wij hebben de chicco 3 in 1 babygym, dochter vond hem altijd erg leuk. Muziek, beweging en lampjes. https://www.intertoys.nl/speelgoed/chicco-chicco-speelgym-3-in-1-558568.html Inmiddels hebben we er een tafeltje van, dochter is 14 maand en er word nog veel mee gespeeld.
Die hebben mijn ouders ook thuis! Was al snel een succes en dat is hij eigenlijk nog steeds terwijl dochter 2,5 is. Eerst liggen ze eronder, dan kunnen ze eraan zitten en daarna eraan staan. Dochter geeft nog regelmatig een klap op de knoppen om een dansje te maken hihi. Ik vind het ideaal dat je hem zo lang kunt gebruiken en dat hij makkelijk te verplaatsen is. Het speelkleed met babygym er op vast die wij hebben was ze snel klaar mee helaas.
Je kunt ook zelf een babygym maken als je een beetje handig bent (of een handig iemand kent). Kun je zelf bepalen hoeveel speeltjes je wilt en regelmatig nieuwe, uitdagende speeltjes ophangen. Zoiets bijvoorbeeld:
Wij hebben sinds een aantal weken deze: Playgro Jingle Jungle Speelkleed 591357 Ze vond het vanaf de eerste minuut prachtig! Veel dingen knisperen of rammelen, er zijn verschillende texturen en verschillende grootes van speeltjes.