Mijn dochtertje is er uit gevallen en heel hard ook. Bij wie is dit ook voorgekomen? Ze is met stoel en al omgevallen, dus niet eruit geklommen. Ik was tevreden over het stoeltje, maar heb nu een flink nadeel gezien!
Ik hoor eerlijk gezegd alleen maar positieve dingen over deze kinderstoel. Kindje bij mij op de opvang viel achterover met de welbekende trip trap stoel, vallen is niet onmogelijk helaas.
Nooit gehoord of meegemaakt! Hier al in gebruik sinds oudste er in kon. Zat ze wel in de riempjes vast?
Hoe is ze er uit gevallen dan? Met riempjes en al? Zat ze gewoon of ging ze staan? Kortom, hoe was de situatie? Hier ook al jaren de Ikea Antilop, evenals familieleden. Nooit gevallen (even afkloppen). Een ongeluk zit in een klein hoekje. Zo is het zoontje van mijn zusje met een harde klap achterover gevallen met een meegroeistoel. Stoel was zelfs kapot gevallen. Dit gebeurde doordat hij zijn voeten plots tegen de tafel zette, zich hard afzette, kantelde en omviel.
Hier ook alle familieleden met deze ikea antilop. Vandaar dat ik hem ook nam. Ze is met riempje en al gevallen. Ben enorm geschrokken.
Heb je de nieuwere versie? Met een 3 puntsgordel? Ik weet dat ze toen even niet verkrijgbaar waren, maar ik weet niet of er verder ook dingen veranderd zijn.. Wel schrikken zeg! Bah!
Toevallig zat ze nu inderdaad in de "nieuwste versie". Het was zeker schrikken. Ik voelde me ook meteen erg schuldig, stomme stoel
Dan zou ik het misschien toch melden.. Ik weet niet of er verder wat veranderd is... Ik heb hem alleen in de winkel gezien. Ik kan me voorstellen dat je enorm schrikt, gaat het nu weer met je meisje?
Ppffff dat is schrikken! Wij hebben een stevige stoel die zelfs zwaar is om even opzij te zetten maar hadoden in gedachten om de ikea stoel te halen voor bij opa en oma's. Denken we dus nog maar even over na. Hoe gaat het met haar?
Wat naar zeg, en zeker schrikken. Maar hoe is het dan gebeurd? De stoel heeft zulke brede poten, met afzetten tegen de tafel schuift hij hier gewoon naar achteren, maar kantelen is echt nog nooit gebeurd?
Stond de stoel op vloerbedekking? Wat op een gladde vloer zie ik niet voor me hoe dat kan. Hier ook ikea. Dus ik lees even mee. Jemig, het lijkt me wel enorm schrikken!
Ik vind het ook een hele instabiele stoel voor mn zoontje. Wij hebben de houten stoel van ikea gekocht en die staat heel stevig en kan hij echt niet uitvallen. In die plastic stoel hoef je maar wat te wiebelen en hij valt om of je kunt je eruit werken.
Hier ook antilop stoel voor vakantie, buiten, etc. Dochter zit er beter in dan in de houten Tiamo stoel (rechterop). Ik dacht dat de Antilop niet om kon vallen door de uit elkaar staande poten, maar dus toch wel?! Hoe is het met je dochter?
Ooh wat eng! Wij hebben de houten stoel, heel stevig ding. Lijkt me echt schrikken zeg en doodeng om nog te gebruiken. Semih heeft in restaurants weleens in de antilop gezeten maar niks gebeurd gelukkig.
O...ik had het dus over de oude versie. Zelfs bij harde bewegingen wiebelt die niet. De onze staat trouwens op een gladde ondergrond. Weet niks van de nieuwe Antilop, maar ik zou het dus ook even melden bij Ikea.g
Ik heb zowel de oude als de nieuwe versie in huis voor mn gastkinderen. Er is met geen van de stoelen ooit iets gebeurd en dat terwijl de grotere kinderen er zelf in- en uitklimmen. Met afzetten is er ook nog nooit iets gebeurd gelukkig. Meestal staan de stoelen hier op het laminaat, soms staan er wat poten op het speelkleed. Heeft je kindje zich erg hard afgezet tegen de tafel ofzo? En dat de poten zijn blijven staan (bijvoorbeeld op stroevere ondergrond) en toen gekanteld? Want anders zie ik niet in hoe de stoel kan vallen, maar het is zeker wel schrikken.