hele nacht niet geslapen van de pijn in mijn onderbuik!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ikbenhetmaar, Nov 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

Nov 18, 2008
    6,486
    0
    0
    Hallo..

Als je kijkt naar mijn banner zie je dat ik nog heel veel dagen moet wachten tot ik kan testen..

maar wat verklaard die mega pijn? :(
    het was een ontzettend harde kramp..alsof mijn buik ging ontploffen. :confused:

afgelopen week ook de hele week last gehad van heel veel witte afscheiding, zondag & maandag was het doorzichtig en ik kon er draden van trekken (sorry voor de details op de vroege morgen)! :oops:

wie herkent dit? of wie weet wat dit is...

dankjewel alvast voor de antwoorden

2. Dat was je eisprong!

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

Nov 18, 2008
    6,486
    0
    0
    pff dan was die erg heftig haha dankjewel voor je antwoord bloempje83

4. Ik spring ook wel eens op van de steek/kramp die ik dan krijg. Kan soms best heftig zijn ja! Deze maand voelde ik hem bijna niet. Het wisselt dus. Sommige vrouwen voelen hun eisprong nooit. Aan het doorzichtige draden trekkende slijm kun je al zien dat je vruchtbaar bent en dus je eisprong eraan komt, dan weet je dat voor volgende maand, dus flink klussen tegen die tijd! ;)

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

Nov 18, 2008
    6,486
    0
    0
    ja we hebben ook veel geklust haha, dus hopelijk is het raak.. alleen vannacht toen ik dus zo'n ontzettend pijn had kon ik het niet opbrengen haha

maar is het dan nog slim om deze dagen tot de NOD nog veel te klussen?

6. Het is niet zinvol meer om na vandaag nog te klussen voor een bevruchting. Je eitje leeft namelijk ong 1 dag. Dus vanaf morgen alleen nog voor de fun aan de klus. Het is het beste om vlak voor je eisprong goed te klussen zodat zijn zwemmers klaarliggen als het eitje loskomt. Ik hoop voor je dat het meteen gelukt is! Is dit jullie eerste ronde?

7. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

Nov 18, 2008
    6,486
    0
    0
    ja dat dacht ik dus al .. dankjewel voor je adviezen.
    Ja dit is de 1ste ronde.
    we zijn op 5 november gestopt met de pil, en op 10 november ongesteld geworden (2 dagen maar), maar de huisarts bevestigde inderdaad dat het normaal was om dan ongesteld te worden.

dus na mijn ongesteldheid die maar 2 dagen geduurd heeft, zijn we heeel erg druk aan het klussen gegaan.

vandaar dat ik ook niet zeker wist of het vannacht wel mijn eisprong was, omdat ik dacht dat mijn cyclus eerst goed op gang moest komen.

Share This Page