hoi ik ben nu zwanger van mijn 3de en heb elke dag wel een harde pijnelijke buik maar ik ben nog maar 21 weken zwanger ben zo bang dat het verkeerd gaat wie heeft dit ook wel gehad rond deze tijd het is niet zo dat ik het de hele dag heb ik heb ook wel gewone harde buiken maar er zit altijd 1 bij die pijnelijk is maar de baby voel ik wel goed die schopt lekker dus dat is wel een gerust stelling
ik zou zeker de vk even bellen en harde buiken zo vroeg wil zeggen dat je rustiger aan moet doen!!!! overleg t even met de vk zou ik zeggen
Ik heb het heel erg gehad in mijn 2e zwangerschap, ook al vroeg, en behoorlijk pijnlijk. Bij mij duurde ze wel lang, en moest dan ook echt heel erg rustig aan doen van de verloskundige! Uiteindelijk in het 3e trimester was het over en heb een gezond kindje gekregen hoor! Je lichaam zegt gewoon dat je rustiger aan moet doen! Probeer dus ook wat meer rust te vinden! En meld het aan je verloskundige!
dank jullie wel voor de reacties ik doe het nu ook rustiger aan me moeder komt me nu vaak helpen met dingen dus daar ben ik wel blij mee maar het is wel vervelend