Harde pijnlijke buiken en geen fut

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LiseTes, 2 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiseTes

LiseTes Actief lid

25 jun 2015
    273
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Heeft een van jullie er ervaring mee?
    Als ik beweeg heb ik na 10 min een harde buik die sinds maandag ook pijnlijk is.
    Verder heel weinig fut en wil het liefst alleen maar liggen.
    Ben maandag al bij de gynaecoloog geweest en kleine is gecheckt en baarmoedermond mooi gesloten en lang genoeg en mijn bloed gecheckt maar geen aanwijzingen gynaecoloog gooit het op over vermoeidheid.
    Moet deze week vooral rusten van de gynaecoloog en maandag terug.

2. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Is je urine ook gecheckt?

3. LiseTes

LiseTes Actief lid

25 jun 2015
    273
    0
    0
    Nee Madelein die is nog niet gecheckt maar wat zouden ze daarin moeten checken?

4. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Een blaasontsteking kan heel veel harde buiken en een extra geprikkelde baarmoeder veroorzaken. Zou dat dus zeker nog deze week laten controleren.
    Wel super slordig van je gyn trouwens dat ze dit niet gecontroleerd hebben...

5. LiseTes

LiseTes Actief lid

25 jun 2015
    273
    0
    0
    Nou zit weer bij de gynaecoloog zou mij langzaam beter moeten voelen dit gebeurd niet.
    Ga nu idd vragen van de urine maar heb nu zowiezo extra controles

6. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Sterkte ermee!
    Hoop dat ze iets voor je kunnen doen.

7. LiseTes

LiseTes Actief lid

25 jun 2015
    273
    0
    0
    Nou bloedwaardes opnieuw normaal en baby ligt zelfs te chillen met der voetjes over elkaar.
    urine laat nitriet negatief maar wel iets van ontstekingswaarde zien.
    dus is op kweek gezet krijg maandag de uitslag hiervan en moest dan zowiezo op controle dus voor nu extra rustig aandoen

8. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Klinkt toch als een mogelijke bacterie dus.
    Ik ben zelf drager van GBS ( groep B streptococ) en heb dezelfde klachten als jij als dat ding weer in m'n blaas zit. Rustig aan de komende dagen!

9. LiseTes

LiseTes Actief lid

25 jun 2015
    273
    0
    0
    Eerlijk gezegd madelein hoop ik niet dat het dat is.
    Ben namelijk allergisch voor een hoop antibioticum.
    En nog een probleem er bij zou ook niet echt leuk meer zijn.
    Heb al een chronische alvleesklierontsteking, colitus ulcerosa en astma.

10. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Zaterdag ben ik met spoed gecontroleerd met dezelfde klachten. Dus ik lees even mee. Ik ging voor een vermoeden van blaasontsteking en eindigde bijna de nacht in het ziekenhuis. Testen waren allemaal schoon. Ik heb de nacht geweigerd en ben naar huis gegaan omdat ik nogal oververmoeid was/ben. Ik probeer bijna een week om veel te slapen en weinig te doen. Maar nog steeds dezelfde klachten. Misschien kost het wat meer tijd om wat uitgeruster te raken.

11. LiseTes

LiseTes Actief lid

25 jun 2015
    273
    0
    0
    Dan lopen we wat betreft tijd van rusten gelijk Rietje88.
    ik had in mijn urine wel leukocyten zitten net even gebeld met ze en daar bleek 500 de uitslag maar verder geen tekenen van blaasontsteking dus mijn urine is op kweek gezet en hoor ik maandag meer van.
    Hoop dat het niet veel betekend maar met een uitslag van 500 moet dat haast wel

12. Rietje88

Als het een duidelijke blaasontsteking was geweest dan had je dat al geweten. dus de kans is groot dat, dat het niet is. Misschien dat ze andere soorten ontstekingen even willen uitsluiten.

13. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @rietje: het is niet waar wat je zegt helaas...
    Je kan een bacterie in je blaas hebben zonder actieve ontsteking. Heb dit zelf al meerdere keren gehad, en dit geeft dezelfde klachten. Dus wel degelijk goed dat ze het controleren.

Vermoeidheid is trouwens wel een bekende zwangerschapskwaal, en harde buiken zijn daarnaast ook energie vreters.

14. Rietje88

Oh dat wist ik helemaal niet. Dan hadden ze mijn spul ook op kweek mogen zetten. Bedankt voor de info.

Nou duimen dan maar.

15. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ja daarom kweken ze vaak ook bij aanhoudende klachten.
    Ik ben zelf drager van de GBS bacterie, die is er berucht om dat ie in je blaas kan zitten zonder ontsteking te veroorzaken.
    Raar iets maar kan dus echt.
    Hopelijk valt het bij jullie mee!

16. LiseTes

LiseTes Actief lid

25 jun 2015
    273
    0
    0
    Ja ik krijg maandag de uitslag van de kweek dus ben benieuwd.

Moeheid wist ik maar is erger geworden met de harde buiken maar dat zal dan wel ook gewoon energie vreten

17. Rietje88

Hoe is het nu met je? Gaat het weer wat beter?

18. LiseTes

LiseTes Actief lid

25 jun 2015
    273
    0
    0
    Ietsje maar het gaat met vlagen echt lopen gaat nog altijd niet
    10 min met de hond houd ik niet vol

19. LiseTes

LiseTes Actief lid

25 jun 2015
    273
    0
    0
    Nou net bij de gynaecoloog geweest kweek laat nog niets zien moet officieel blijven staan tot donderdag dus dan belt die terug. ze verwachten nu dat het samen hangt met de hypermobiliteit en daardoor over belasting
    Advies geen nachtdiensten en liefst niet volledige diensten dit valt niet te doen voor mijn baas dus zit nu in de ziektewet
    baal wel een beetje maarhet is beter zo.

20. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Helaas maar niet anders! Je eigen gezondheid en die van je Beeb gaan echt voor! Voel je niet te bezwaard naar je werk toe en neem je rust. Ik hoop dat je er van opknapt!

Deel Deze Pagina