26 weken en buikpijn!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ennas86, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Net wakker geworden van de buik - en rugpijn! Het komt en gaat weer... Zullen dit al oefenweeen zijn? Ik ben pas 26 weken!!

2. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Ow jeetje meisje! Ik snap dat dit schrikken is. Ik durf je eigenlijk niet te zeggen wat het is of kan zijn. Ik heb het ook gehad gedurende de zwangerschap en dan was dit omdat de baarmoeder zo aan het groeien was. Dit gaf best veel buikpijn. Scheelt het als je op je linkerzij gaat liggen met je rechterbeen opgetrokken en je knie op een kussentje? Dat verlicht bij mij wel wat.

Sterkte meisje en als het er morgen nog zit, toch maar even bellen want ongerustheid is niet bevorderend voor de zwangerschap kan ik zeggen uit eigen ervaring.

p.s. voel je het kindje nog goed bewegen?

3. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Ik heb uiteindelijk een kersenpittnzak op m'n buik gelegd, dat verlichte de pijn, waardoor ik weer in slaap ben gevallen. Nu nergens meer last van. Man, ik was echt benauwd joh! 😥

4. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Waarom bel je de vk dan niet als me dat heb..voor zelfde geld is het wel wat...

5. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Omdat ik eerst andere dingen (kersenzak) wilde proberen. Ik ben niet iemand die gelijk aan de telefoon hangt. Eerst ff aankijken. Heb uit eindelijk vandaag de vk wel ff gebeld. Ik word straks er over terug gebeld.

6. Sannie86

Sannie86 Actief lid

29 mrt 2015
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij doet een kruik ook wonderen! Als ik terugkijk op de zwangerschap tot nu toe heb ik ook heel wat pijnen in mijn buik gehad! Het kan van alles zijn je buikspierem je baarmoeder je banden ga maar door. Ik snap dat je niet hebt gebeld hoor ik heb dat ook nooit gedaan. Zodra ik weer pijn heb pak ik mijn grote rode vriend de kruik ☺

Deel Deze Pagina