Ja! Bij ons is het de enige fles die ze accepteert... sinds enkele weken dan. Toen ik deze fles net had weigerde ze hem net zo stug als alle anderen. Gelukkig wil ze nu dan eindelijk een klein beetje drinken, maar dan alleen uit deze fles.
ja hier ook alleen deze speen. De buitenspeen is erg zacht en soepel wat naar mijn idee prettig vormt in de mond. ik ben zelf nog geen andere speen tegengekomen die zo zacht is. kwa vorm lijkt hij een beetje op de tommie tippee alleen veel zachter.
de speen (gebruik nmr 1) loopt niet snel mijn dochter moet wel moeite doen voor de melk. Ga volgende week speen 2 er eens opzetten en eens kijken wat ze daarvan vind.
Heb 'm toevallig vandaag besteld, na een draadje te hebben gelezen op het borstvoedingsforum. Veel succeservaringen. Ik ben erg benieuwd hoe 'ie het doet. Het schijnt een heel ander soort drinken te zijn als met een gewone speen. Onze koelkast staat al vol met allerhande flessen en spenen, maar goed... Wie weet is dit 'm nu eindelijk. Wel weer 7,95 maar het zou maar net die ene zijn waar 'ie het wel mee doet . Ben benieuwd of je 'm gaat bestellen uiteindelijk en hoe 'ie bij jou bevalt.
Ik kolf alle voedingen en heb de eerste 3 maanden bewust deze fles gebruikt zodat hij de borst niet zou verleren. Verder hielp het hier goed tegen gulzig drinken en krampjes. Momenteel drinkt hij af en toe een voeding live. Denk stiekem dat dit mede dankzij de breastflow is.
Ik heb er 1 besteld, die van mij kostte btw 14 euro incl verzendkosten :S. Ik ben benieuwd wat de kleine er van vindt.
Ik zie zoon's tongetje op de plek waar ie hoort met drinken, en maakt dezeflde bewegingen met de fles als wanneer ie bij mij drinkt. Incl zoeken en tsr willen opwekken, haha! Hij drinkt er prima uit.
Hahaha dat lijkt me leuk om te zien! Ons jongetje snapt er niks van. Hij likt wat en probeert wat te zuigen, ik kreeg een brede lach en toen gaf hij aan klaar te zijn met die onzin en borst te willen!
Meisje hier moest er ook niets van hebben. Ik vind die kleine "tepel" ook raar, een echte borst met tepel en tepelhof geeft veel meer grip en rekt wat uit bij het drinken volgens mij. De avent werkte hier het best, lijkt ook meer op een tepel-in uitgerekte toestand volgens mij
bij beide zoons ben ik daarmee begonnen...direct gepakt...en pas vanaf dat ze standaard echt goed dronken uit een flesje, ben ik de avent fles gaan geven ( is van mn kolf, dus wel zo handig) maar ik vind het echt top dingen..zeker om te wennen @misshien een tip, onder zn kinnetje wrijevn met je vinger terwijl ie aanhapt...als ze eenmaal de zuig hebben, (althans mijn zoons) drinekn ze er vlug uit...nooit langzaam gegana ofzo...
Hmmm, hier bevalt ie niet veel beter dan de andere flessen. Zonder dat grijze dingetje erin leek Uk 'm beter te pakken, maar toen leek het gaatje wel te klein. Ik ben nog niet superenthousiast...
Avent ging hier ook het beste. Speen zat diep in de mond, mond was wijd open. Hoe mooi de techniek ook, het is toch nooit helemaal hetzelfde. Breastfriendly en Medela Calma hebben wel heel technisch gekeken hoe dat nou aan een borst gaat, en soms werkt dat. Maar vaak werkt het ook met een standaardfles...'t is alleen vaak zo'n zoektocht oor je gevonden hebt wat werkt...
Vandaag heb ik het nog eens geprobeerd maar het was weer geen succes. Hij drukt die zachte buitenspeen plat en zuigt dus als het ware op die harde rare binnenspeen. Hij krijgt een paar druppeltjes melk maar zet het gewoon op een brullen. Het ziet er ook echt niet fijn uit! Toen heb ik mijn man gevraagd om de melk over te gieten in een tommee tippee fles van mijn oudste en die klokte hij meteen en in één keer leeg. Oké het was maar iets van 20 ml maar hij had er geen moeite mee gelukkig. Wel grappig om te zien was dat hij gewoon verder 'dronk' toen ik de speen uit zijn mond haalde . Daarna maar snel lekker aangelegd want hij zette het natuurlijk op een brullen, hij had nog honger . Nu weet ik dat hij wel uit een fles kan en wil drinken maar dat het een tommee tippee (of iig niet die breastflow) fles moet zijn. Dan kan ik met mijn verjaardag met een gerust hart een dagje naar de sauna .