Steken bij vagina en in buik

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by meid22, Feb 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meid22

meid22 Actief lid

Feb 14, 2007
    105
    0
    0
    Hallo,

Ik wil graag wat informatie. Ik ben sinds paar dagen grieperig (koorts?)en verkouden. Heb laatste dagen weinig gegeten, kan dat kwaad tijdens de zwangerschap? Verkoudheid wil ook niet echt overgaan. Mag je gaan stomen als je zwanger bent? Wat mag je doen bij verkoudheid als je zwanger bent? Ook heb ik regelmatig steken ter hoogte van mijn litteken die ik heb overgehouden aan operatie van bbz en steken in vagina (drukkend gevoel), heeft dit te maken met de groei van mijn kindje? Ik hoop dat jullie antwoord voor mij kunnen geven, alvast bedankt.

Groetjes,
    Meid22

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi meid,

Ja je mag gerust stomen in de zwangerschap. Je mag niet zo heel veel in de zwangerschap lees daarom altijd even de bijsluiter. Echinaforce is een goede om de weerstand weer op te bouwen en je mag 6 paracetamollen per 24 uur. De kleine merkt hier weinig tot niets van en zal goed voor zich zelf zorgen. De druk die je voelt komt inderdaad door de groei van de baarmoeder.
    Beterschap! Imke

Share This Page