heeft zwangerschapstest zin?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door snow, 18 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snow

snow Actief lid

11 mrt 2007
    256
    1
    0
    ik heb hier vorige week mijn vraag al gesteld, ik had wat bruin verlies gehad en was bang dat het een mk zou zijn.
    ik heb op woensdag en donderdag licht bruin verlies gehad, vrijdag en zaterag niks meer, maar nu vanochtend weer wat bruine afscheiding.
    En nu maak ik me toch weer zorgen...

Zou het zin hebben om een zwangerschapstest te doen, of kan je daarvan niet merken of het een miskraam is? Hoelang blijven de hormomen in je lichaam na een MK? en als je bijvoorbeeld een mk hebt maar het vruchtje is er nog niet af, heb je dan nog de hormonen in je lichaam?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Snow,

een zwangerschapstest kan nu nog postief zijn als het een miskraam zou zijn. Pas wanneer je een paar weken verder bent na een echte miskraam, zal deze negatief zijn, dus zegt het nu nog niet zoveel.
    Maar het klinkt niet alsof je nu een miskraam hebt hoor. Dan zou je echt helderrood moeten vloeien.

Groetjes Brigitte

3. snow

snow Actief lid

11 mrt 2007
    256
    1
    0
    dankjewel voor je antwoord.

Ik denk dat ik me ook gewoon wat zorgen maak omdat ik toch veel verschillende ervaringen nu gelezen heb, zowel positief als negatief, en dat het dus gewoon moeilijk in te schatten is omdat ik nu nog moet wachten op de echo.

Deel Deze Pagina