Hoi meiden , ik was al 10 maand aan het proberen om zwanger te raken.. en had ergens gelezen dat als je zo wat van dat eiwitachtige vloeistof verloor dat je zwanger kon raken..Ok ik had er 1 keer op gelet! en kijk eens ben zwanger! ik hoop dat jullie er wat aan hebben! dikke knuffel en ik duim met jullie alle mee want jullie verdienen het allemaal sara
Ik geloof dat dit hier op het forum wel algemeen bekend is. Als je je ei hebt, heb je inderdaad doorzichtig slijm, waar je draden van kunt trekken.
sorry hoor voor de gene die het al wisten ik wou alleen maar duidelijk maken dat het voor mij geholpen heeft en als iedereen er wat op zou letten mischien helpt het jullie dan ook..ik wist het ook dat dat de vruchtbare dagen zou aangeven maar ik had er eigenlijk nooit op gelet tot ik me voornam er toch eens op te lette en voila hihi dikke knuffel aan jullie alle sara
Ik vind het juist lief dat je het erop hebt gezet ook al was het voor velen wel al bekend (ook voor mij ) Een ander helpen is toch altijd goed. Liefs Mirre
ik wist het dus niet Dus vond het een leuke tip. trouwens heb nu ook witten vloed en moet donderdag ongi worden..... Wat zegt dat? jessica