Ik heb 39,2 sinds vanochtend. Om half 8 nog redelijk gedronken. De rest van de dag wil hij echt niet meer. Hij heeft maar een paar slokjes op. Wel een fruithapje om 12 uur. Heeft iemand dit ook meegemaakt of tips? Sven heeft zelf 37,4. Britt
Toen ik ziek was wou ons kereltje alleen bij mij drinken als ik op bed lag. Mischien had hij door dat ik ziek was. Wat je kunt doen is veel huid op huid contact, dus samen in bad of bloot in bed. Of even googelen op zuigelingenstaking. Beterschap
Nog een advies. Toen ik ziek was storte mijn productie in. Dus wel goed kolven (ook om een bo te voorkomen) als je kindje niet goed drinkt.
Bedankt voor je reactie. Hij heeft zelf vlak na mij ook 39.5 gekregen. Hij heeft de hele week moeilijk gedronken. Alleen in de nacht wilde hij wel. Hij drinkt nu nog steeds niet echt lang bij me. Heb het idee dat hij niet meer bij mij wil drinken. Nou we gaan gewoon door en we zien het wel. Hij heeft nog steeds voldoende plasluiers
Misschien geef je iets door nu je ziek bent, en weet de baby dat instinctief. OF je melk is gewoon te warm nu je koorts hebt. Sowieso goed kolven om de productie gaande te houden.