moeten stoppen met de bv....

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door mouschy, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik ben helaas gestopt met de BV, omdat Marijn zo huilt aldoor. We denken aan een allergie en ik mocht op het laatst zelf niets meer eten. En Marijn bleef maar huilen... Dus moest ik stoppen met de BV en ben over gegaan op de hypoallergene fles voeding... Dat hielp helaas ook niet en na bijna 2 weken zit ik nu op de gewone fles voeding. Marijn huilt nog aldoor erg veel. Wat er nu aan de hand is geen idee. Hij is vandaag 4 maanden en hij heeft altijd erg veel buik krampen. We kunnen pas de 30e terecht bij de KA dus ik hoop dan meer duidelijk te krijgen.
    Hij krijgt nu ook 2 medicijnen tegen maagzuur en buikkramp....
    Vind het zo jammer dat ik moest stoppen, ik wilde zo graag minimaal een half jaar zelf voeden..
    Ewout heb ik 7 mnd bv gegeven.

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

He wat jammer dat je gestopt en bent en nog jammerder dat het niet geholpen heeft en Marijn nog steeds zo'n last heeft.

Als je echt zou willen zou je weer bv kunnen geven. Relacteren heet dat. Maar dat moet je dan wel achter staan.

In elk geval beterschap voor je kleine kereltje.

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm balen hoor

maareh.. wel jammer dat het zo lang duurt voor je bij een kinderarts terecht kan

dat gaat hier veel sneller.. heb namelijk gister gebeld en voor komende woensdag al een afspraak
    is het geen optie om ergens anders een afspraak te proberen te maken?
    huisarts zei ook al dat een week toch wel max. was
    en anders moest ik hem bellen want dan zou hij wel wat regelen....

4. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Jammer dat je bent moeten stoppen en nog veel jammerder dat het niet eens geholpen heeft.
    Ik hoop dat je er vlug uitbent wat er aan de hand is met Marijn, want ik weet maar al te goed wat het is om zo'n huilende baby in huis te hebben. Tot voor kort was Leander net zo.

Even een vraagje. Zou het niet kunnen zijn dat Marijn te gulzig drinkt? Sinds Leander (bv uit) flesjes krijgt, is hij een stuk rustiger geworden. Hij neemt rustig zijn tijd om z'n fles leeg te drinken en heeft daarna veel minder buikpijn.

5. Wat jammer nou! En zeker omdat het niet geholpen heeft.

Hopelijk vind je snel wat er nu juist aan de hand is. En misschien is het relacteren wat voor je? Kan je aan een lactatiedeskundige hulp voor vragen.

Saartje

6. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb het echt geprobeerd om het weer op gang te krijgen, maar helaas is het niet gelukt. Dus Marijn krijgt nu gewone flesvoeding.
    Het gaat nu wel wat beter, hij huilt een stuk minder en zit lekkerder in z'n vel :D de medicijnen slaan gelukkig goed aan!

7. fijn dat het goed gaat met Marijn. Dat zal wel een grote last zijn die van je schouders valt.

8. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Krijgt hij Zantac?

9. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Nee nu niet meer, dat hielp niet helaas...
    Hij krijgt nu Motilium tegen buikkrampen, en Losec tegen maagzuur.
    Gelukkig gaat het elke dag wat beter, af en toe heeft hij nog wel een off day maar het gaat de goede kant op ;)

10. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Dax krijgt nu sinds afgelopen woensdag Zantac en dat helpt heel goed maar hij heeft sindsdien behoorlijke huiduitslag! Staat op de bijsluiter dat dat een van de bijwerkingen kan zijn. Zometeen maar eens met de huisarts bellen.

Deel Deze Pagina