misschien dat ik er nog mee ga starten, maar dat zou dan zijn voor de laatste weken zijn van m'n zwangerschap, als de 'fit zwanger' cursus is afgelopen.. en dat is nog 2 of 3 x (deze week meegeteld..)
Okee. Zelf ben ik vandaag 18 weken zwanger. En het leek me wel goed. Omdat ik snel last heb van bandenpijn. Komt door t een en ander maargoed beetje conditie kan ook geen kwaad he. Denk dus dat ik donderdag voor t eerst ga. Maarja ben niet zo iemand die daar heen gaat alleen, maarja zit niks anders op vrees ik Is zwanger en fit trouwens zwaar? Meer als 5 kilo moet ik echt niet dragen. Dat is echt mn max.!?
Ik ben ook op zoek naar iemand, alleen dan voor Vlaardingen of Schiedam. Niet al te ver van Zwijndrecht dus, maar net iets te ver voor een uurtje zwemmen...
Nee, het is niet zwaar, je krijgt vooral veel oefeningen ook aangereikt die je thuis moet doen. Zo'n 20 minuten van de les doe je oefeningen en verder krijg je ook veel info. Maar zover ik nu weet, stopt dat binnenkort. Geen idee wie of wat dat over gaat nemen... tenzij er inmiddels iets meer bekend is.
Waar doe je dat als ik vragen mag kan alleen impulse vinden maar das van 17 uur tot 18uur. Ik werk al tot 6 dus dat word m niet echt
Dat bedoelde ik: Onze lesgever vertelde dat ze er hier mee gaan stoppen, ik heb het gedaan via Opmaat. Maar vanaf 1 januari doen zij het niet meer en vervallen er een hoop cursussen bij hen (in elk geval alle zwangerschapsdingen) . Het is bij ons zelfs nog twijfelachtig, of de lessen ná de bevallingen doorgaan, want het contract van de lesgever was ook opgezegd na 1 oktober! Maar mogelijk is dat teruggedraaid, dat weet ik eigenlijk niet. Yoga 2 jaar terug heb ik ook via opmaat gedaan... maarja, dat is er dan dus ook niet meer...
Okee nou ik zal opmaat zo eens bellen. Wel jammer dat dat allemaal stopt zeg!! Net als het zwangerschapszwemmen in in dordt is er ook mee gestopt. Dacht joepie nieuw zwembad we wachten het af maar is ook verdwenen daar.... Jmmr!!
ooow lekker hoor dat zwemmen. heb ik bij de eerste ook gedaan en ga dat straks ook weer doen in Rotterdam. het was erg relaxed tot de laatste paar weken dan, want toen kwam steeds heel wat maagzuur naar boven en kon ik niet meer meedoen.
waarom niet ?? denk je. dan krijg ik soort van les van mijn tante of nichtje nou is mijn tante niet zo erg maar ik heb ruzie met mijn nichtje
Groenoord zou het inderdaad niet worden Dan hebben we de keuze uit De Kulk in Vlaardingen of Zwembad Zuid in Schiedam. Misschien even per pb uitvechten?