Mijn dochter van drie maanden nu hapte meteen na geboorte goed naar mijn tepel. Voeding kwam goed opgang maar borstvoeding sessies duurden anderhalf tot twee uur. Dame viel in slaap of sabbelde. Ik ben gaan kolven en heb aantal voedingen uit de fles gegeven en paar per dag aan borst. Dat bleef hannesen dus draaide uit op alles kolven en alleen maar fles. Dat leek handig .Hier zitten ook voordelen aan hoor. Mijn partner en ik kunnen nu de nachten samen doen. Maar ik mis het voeden aan de borst zo. Met zoontje hiervoor ook precies zo gegaan helaas dus ik doe iets flink fout maar wat ?. Tot negen maanden gekolfd bij zoontje. Toen was voeding weg ( na stoppen met s.nachts kolven ). Met dochter daarvoor ook gekolfd maar heb haar toch nog aan de borst gekregen weet alleen niet meer hoeheeft uiteindelijk tot 5 ! Aan de borst gedronken. heb jij adviezen ? Melk heb ik volop maar hoe krijg ik haar weer aan de borst? Baby is nu ook erg rond aan het worden. Ze drinkt net als bij bv aan de borst op verzoek. Alleen altijd kleine beetjes en nog vooral s.nachts wil ze elke twee uur. Erg vermoeiend ... ze is 58 cm en weegt 5.5 kilo. Dank je wel alvast.