hoiii was benieuwd wie er buiten ze ovulatie om zwanger was geworden? en of het nou helpt om vaak op een dag te klussen alvast bedankt
Buiten de ovulatie om zwanger raken is onmogelijk Gewoon rond je ovulatie om de dag klussen moet voldoende zijn. Succes!
Meestal zelfs nog minder Je bent maar 2 of 3 dagen vruchtbaar. Alleen je weet niet wat voor kwaliteit het zaad is van je partner. Soms leeft het wel een week, soms maar 1 dag.
Je ei is 12 uur in leven dus je hebt weinig tijd voor bevruchting. Omdag zaadcellen maximaal 3 dagen blijven leven, heb je iets meer speling. Omdat zaadcellen een tijdje nodig hebben om er te komen, heb je minder speling. 2 dagen voor de eisprong, de dag ervoor en de dag zelf kan je klussen. Eerder of later zal niet meer helpen.
ga zo een clearblue dubbele indicator halen wat moet ie aangeven moet ik elke dag die test doen ik snap er namelijk niks meer van had eerst die kruidvat maar krijg elke dag streep
Dat je iedere dag een streep hebt is normaal. Je ovulatie test is pas positief als de test streep even donker, of donkerder is als de controle streep...
Ik heb die dubbele ook en ben zeer tevreden. Bij mij gaf hij zelfs 4 hoge vruchtbare dagen aan en twee zeer verhoogde, normaal dus heb je die 2 laatste dagen. Werkt prima, duur, maar past beter bij mij. Veel succes