negatief getest maar beweging in mijn buik

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door gemke, 14 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gemke

gemke Niet meer actief

hoi
    ik heb een week geleden een test gedaan nadat ik begin mei mijn prikpil niet heb gehaald ben ik nog steeds niet ongesteld ...ik weet dat het lang kan duren voordat je cyclus weer op orde kan komen
    maar bij mij was het bij de gewone pil en de mirena eigenlijk meteen weer op orde steeds
    de prikpil is vergelijkbaar met de mirena toch??
    ik had dus eigenlijk naar mijn idee gewoon vorige week ongeveer ongesteld moeten zijn geworden.
    het is niet mijn bedoeling om zwanger te raken maar we hebben ook niet echt de moeite gedaan om het te voorkomen
    alleen omdat mijn man dacht zullen we dan toch maar aan de condooms dacht ik ik zal eerst eens testen ...

maar goed nu ruim een week na die test beweegt er iets in mijn buik
    het zouden mijn darmen kunnen zijn natuurlijk maar zo voelt het niet
    bij mijn tweeling voelde ik met 10 weken al beweging (2e zwangerschap)
    maar dat kwam dus uiteraard ook omdat ze met zijn tweetjes waren hahaha
    ik weet heus wel dat het niet gebruikelijk is om zo vroeg al iets te voelen
    maar nu moet ik ook bekennen dat ik tijdens het gebruik van de prikpil continu het gevoel heb gehad zwanger te zijn mijn buik zette op en er kwam wit vocht uit mijn tepels ik las in de bijsluiter dat dat een bijwerking kon zijn

ik ben gestopt met die pil vanwege de bijwerkingen
    ik voel me nu veel beter maar krijg ook steeds meer zwangerschapskwaaltjes
    mijn borsten zijn groter ronder en zwaarder sinds ik gestopt ben
    ik ben 3 kg aangekomen afgelopen week en heb nou niet meer gegeten dan normaal zit al 3 jaar standaard tussen de 93 en de 95 kg en weeg mezelf regelmatig 4 x per week altijd door de pil ben ik nooit aangekomen maar nu ik ervanaf ben wel ineens toch vreemd
    mijn buik zet nog steeds op maar nu voel ik dus ook beweging
    maar ik kan toch helemaal niet zwanger zijn ...negatieve test...en als ik het wel zijn dan zou ik toch al ruim 12 weken zijn om iets te kunnen voelen dat zou betekenen dat ik dan als zwanger zou zijn geweest terwijl ik nog aan de prikpil was
    de zwangerschapssympthomen terwijl ik aan de pil was waren wel het sterkst rond april en het heeft geholpen in mijn besluit te stoppen met die pil en ik heb in maart dus nog een spuit gehad

ik weet niet zo goed wat ik er nu mee aan moet ik denk heel goed te kunnen herkennen waneer ik zwanger zou zijn aangezien ik het al 2 x gedaan heb maar na die negatieve test twijfel ik aan mezelf durf niet goed naar de huisarts want die verklaard me voor gek

kan het zijn dat mijn hcg al zo ver afgenomen is dat ik negatief test of kan dat niet ik las dat het af nam tijdens een zwangerschap :(

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

als je anticonceptie gebruikt kun je eigenlijk niet zwanger zijn, zeker niet als je ook negatief test. Je moet minimaal 12 weken zwanger zijn om iets te voelen bewegen en dat zou nog extreem vroeg zijn. Kortom, ook al heb je veel symptomen, het kan eigenlijk niet, dan zou je test echt positief moeten zijn.

Mirjam

Deel Deze Pagina