Geen zin meer om me high fashion te kleden!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Assi, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Vooral met die warmte nu neig ik lekker naar casual, makkelijk en luchtig zittende kleding.

De mode die in mijn kast hangt...heel leuk, maar in combinatie met die buik, toenemende klachten (pijn in enkels, snel warm hebben, etc) echt niet praktisch en wenselijk meer!

Heb gisteren bij de HEMA wat lekker zittende shirtjes en 3/4 lange joggingbroeken ingeslagen. Makkelijk zittende espadrilles sandaaltjes aangeschaft.

Ohhh echt heerlijk!!! Echt een verlossing!

Herkennen jullie dit?
    Dat je in die laatste weken meer voor gemak gaat i.p.v. er hot en sexy uit te willen zien??? (heb sowieso niet de behoefte om er sexy uit te zien met die buik :))

Het is niet dat ik er nu ineens slonzig uitzie, maar mijn stijl is normaliter heel anders (mode gericht). Maar ik vind het nog wel belangrijk dat mijn make-up, haar en nagels in orde zijn ;)

2. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

24 nov 2008
    313
    0
    16
    Het maakt me ook een stuk minder uit wat ik aan heb!! eigenlijk vind ik het wel heerlijk dat ik niet zoveel keuze heb in wat ik aan kan doen. Denk dat als ik strakjes met zwangerschapsverlof ben ik nog makkelijker zal worden. Heerlijk toch!!! Zorg inderdaad verder wel dat ik er verzorgd uitzie hoor.

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    sommige dingen zitten gewoon echt niet lekker meer en hoe verder ik kom hoe belangrijker ik het vind dat kleding prettig zit.

4. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Dat je je lekker voelt is het belangrijkste.
    Of dat nou met high fashion is of met een joggingbroek (waarin je er met de juiste atributen ook leuk uit kun zien vind ik!?) maakt toch niets uit?

Ik heb een grote maat en ben uberhaupt blij als ik een broek vind die ik aan kan nu! Ik maak me er helemaal niet druk om...

5. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    geef mij maar een big tshirt dan ben ik tevreden.
    word gek van al die kleding als ik aan het werken ben.
    dus heeeel herkenbaar

6. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ik loop er nu ook lekker bij. Heb een voetbalbroek en een los t-shirt aan van m'n man. Helemaal geen zin om me leuk te kleden, vooral niet met dit weer.

2e Trimester had ik wel de behoefte me wat leuker te kleden, maar nu zit je toch maar thuis.

7. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ben blij dat ik niet de enige ben!

Weet je wat ook zo lekker zit?
    Die harem broeken :)
    Heb er van het weekend eentje gescoord..heerlijk zit het terwijl het geen positiebroek is.

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Waar heb je die vandaan Assi?

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    met alle ongemakken van het einde van je zwangerschap en dan in combi met dit weer, is het heel verstandig om voor gemak te gaan hoor!

10. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik heb hem van de zwarte markt gehaald in Beverwijk.
    En echt een mooie stevige kwaliteit. Voor maar 5 euro! :$

11. Merel1976

Merel1976 Actief lid

8 dec 2008
    245
    0
    0
    Hier ook heel herkenbaar, vooral dat veel dingen gewoon niet lekker meer zitten, vooral in combi met deze hitte...
    Ik heb toch een aantal favorieten die ik het meeste draag. De combi's worden een stuk minder, terwijl ik normaal kleding in overvloed heb...

Toch kan ik nog net als anders ineens van alles uit mijn kast trekken om toch even te passen... Jammer dat ik er heel frusti van raak, want vooral shirtjes passen echt niet meer over die enorme buik!

Kan me toch al wel weer verheugen op gewone kleding (niet dat ik verwacht dat ik daar meteen weer in pas hihi).

12. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik heb de afgelopen periode zoveel positiekleding gekocht, maar met dit warme weer had ik niets om aan te trekken... Daar werd ik zo gefrustreerd van!!

En inderdaad...de combi's worden steeds moeilijker! Ik had beter setjes kunnen kopen i.p.v. steeds losse kledingstukken.

En ik ben ook niet erg voorbereid op dit warme weer... Gisteren wat gekocht dan en daar kan ik wel mee vooruit.

En volgens mij wordt het na de bevalling ook een verhaal apart.
    Dan is het de vraag of mijn oude kleding wel lekker zit, of ik het nog leuk genoeg vind, etc.
    Dus dat wordt ook weer shoppen.

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    herkenbaar :D ik weiger ook nog steeds joggingsbroeken aan te trekken haha
    Ik heb meestal rokjes aan met een elastische band en een leuk shirtje, of jurkjes/tuniekjes met een legging. Dat is toch lekker comfortabel :D

14. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik heb nog wel behoefte om er leuk uit te zien, het lukt alleen niet iedere dag.... Dan heb ik iets aan, zie ik mezelf in een grote ruit oid en dan vind ik mezelf ineens een dikke koe en vraag ik me af hoe ik het in mijn hoofd gehaald heb om deze combinatie aan te trekken!

Dus ben gaan shoppen vandaag, haha! Joggingbroeken de hele dag dragen, daar word ik enorm lui en echt slonzig van en dat is niet goed...

15. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Deze heb ik gister gekocht en vandaag aan :)

HEMA - dames - nachtkleding - nachtbroek

Zit heeeeerlijk en staat heel leuk.

Heb heel wat heerlijk zittende dingen bij de HEMA gekocht. Ook lekker voor net NA de bevalling.

16. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik hou niet van wijde, lange gabber achtige joggingbroeken :D
    Ze moeten echt 3/4 lang zijn en mooi zitten. Zodat het leuk te combineren is met sandaaltjes en shirtjes..

Joh, je wordt er echt niet slonzig van :)
    Ik verzorg mezelf nog steeds zoals voorheen..alleen dan met comfortabel zittende kleding :p

Ik draag ook mijn andere kleding nog wel, maar nu even niet met dit weer!
    Ik had beter in de winter hoogzwanger kunnen zijn: ben iemand die verzot is op leggings, leuke jurkjes en laarzen.

17. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    HEMA - dames - mama basics

Wowww, hier in Alkmaar hebben ze bij de HEMA geen mama basics, volgens mij..... Of hebben ze dat in elk filiaal?
    Ziet er ook wel comfortabel en leuk uit..

18. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ja dat sweatvest (oke voor nu een beetje warm misschien) is heeeerlijk! Het heeft een elastisch band erin en dus draagt het je buik ook nog ff mee. Echt een aanrader wat mij betreft.

19. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik vind die shirts leuk... Ideaal voor nu!
    Morgen toch maar weer HEMA bezoeken..

Heb wel begrepen dat het minder warm wordt van het weekend....?
    Maargoed, het zal heus snel weer warm worden (hoop ik)

20. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    De mamabasics hebben ze niet standaart bij elke HEMA op voorraad.
    Bij ons hadden ze toevallig 1 jurkje hangen, en die was in mijn maat.
    Ik ben blij dat ik pas in de winter echt hoogzwanger ben...

Deel Deze Pagina