Verschonen?

Discussie in 'Verzorging' gestart door ssgerundt, 10 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Doen jullie de kleine voor of na de voeding verschonen?

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

In het begin op advies van het ziekenhuis voor de voeding. Dat was omdat Tymen nog erg moe was, zodat hij wakker werd voor de voeding en omdat hij veel spuugde. Op een gegeven moment poepte hij heel vaak tijdens de voeding dus vanaf dat moment doen wij het na de voeding. Hij kreeg toen ook comfort voeding tegen het spugen en daarom kon het ook wel na de voeding.

3. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Wij deden het juist in het begin erna, en nu ervoor. Ja, trouwens, nu telt eigenlijk niet meer, want ze heeft nietmeer echte 'voedingen', gewoon brood/fruit/groenten. Dus eigenlijk meer op bepaalde tijdstippen (of als ze gepoept heeft natuurlijk) dan voor of na de voeding.

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

verandert hier nu ook, hoor. Ik deed het bij vier flessen altijd na elke fles. Nu krijgt hij drie flessen en fruit en groente en nu houd ik nog steeds ongeveer de oude tijden aan. Zo krijgt hij om de vier uur een schone luier. Als hij gepoept heeft wel eerder, natuurlijk ;)

5. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik verschoon altijd na de fles ena ls ik iets ruik plas of poep dan verschoon ik haar ook...

6. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    in het begin na, tenzij hij erg stonk en nu als het zo uitkomt.

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Na de voeding omdat Justin t presteert áltijd onder t voeden te moeten poepen! (en dat is vet irri). :(

8. hier altijd als hij naar bed gaat, na de voeding en spelen, tenzij hij gepoept heeft dan doe ik het als ik gemerkt heb dat hij gepoept heeft....

9. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Altijd voor de voeding, want ze heeft altijd een volle plas luier dan ;) Soms kan ik na de voeding nog eens omdat ze gepoept heeft tijdens. Maar da's meestal 2x per dag

10. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
  11. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Na, want voeding stimuleert de darmen.

12. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij doen het voor de voeding.

13. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik deed het altijd voor de voeding. Wel het risico dat ze dan in een schone luier poepen, want eten doet poepen... maar als ze slaperig zijn geworden van een flesje, dan hoef je ze niet te verschonen waardoor ze dan weer klaarwakker worden. Tenminste... Joey was dat wel :rolleyes:

Nu verschoon ik random ;)

Deel Deze Pagina