20 weken en pijnlijke baarmoedermond.

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mees, Apr 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mees

Mees Actief lid

Aug 15, 2006
    297
    0
    0
    Hoi,

Ik ben 20 weken zwanger en heb een paar dagen last van een pijnlijke baarmoedermond. Althans daar in dat gebied doet het zeer, voel ik een soort druk. Vooral als ik op mijn hurken ga zitten ofzo.
    Nu heb ik net de verloskundige gebeld, maar die pas maandag weer te bereiken. Zou het iets gevaarlijks kunnen zijn of zal ik gewoon afwachten tot maandag. Ik kan wel haar mobiel bellen...

Groetjes Jessica

2. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hallo,

Lastige situaties altijd. Maar als jij je er niet gerust op voelt, en het is iets dat er plotseling is, dan zou ik toch haar mobiel bellen. Daar zijn ze ook voor. En liever een keer te veel, dan een keer te weinig!

Succes hoor!

3. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Als je je ongerust voelt, zou ik haar ook mobiel bellen. Daar zijn ze voor hoor... Anders maak je je alleen maar druk.

4. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    En hoe is het nou? Heb je gebeld?

5. Mees

Mees Actief lid

Aug 15, 2006
    297
    0
    0
    Hoi,

Nee, nog niet, ga ik maandag wel doen. Ik heb wat extra medicijnen tegen verstopping genomen, misschien dat de pijn daar vandaan komt...

Groetjes Jessica

6. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Hoi Jes,

Als je het niet vertrouwd echt bellen hoor!
    Ik kreeg dat bij Britt ook maar ja kan natuurlijk ook wat anders zijn.

Liefs

Ps gaaf dat het weer een jongen is!

7. Mees

Mees Actief lid

Aug 15, 2006
    297
    0
    0
    Hoi,

Heb toch maar even gebeld. De VK denkt aan een verzakking van mijn baarmoeder. Is niet zoveel aan te doen. Komt bijna nooit voor tijdens de zwangerschap zei ze. Moet maandag de HA bellen en als die het niet vertrouwd, naar de gyn.
    Ben blij dat ik gebeld heb, ze denkt niet aan vroeggeboorte ofzo, omdat je dan ook buikpijn moet hebben enzo...

Grotjes Jessica

8. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Fijn dat je gebeld hebt en ze je gerustgesteld heeft.

9. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Heb ik ook hoor, niks aan te doen, is vooral om te rusten werd tegen me gezegd, bij 24 weken kan baarmoeder omhoog gaan als kindje meer gaat groeien, is afwachten. Is idd verzakking van de baarmoeder, verschrikkelijke pijn is dat he? Krijg vaak harde buiken van omdat het zo pijn doet en niet lekker gevoel is, ik had paar dagen geen last van maar nu het weer ik moet mezelf niet veel belasten, schijnt het ook goed te helpen maar wij kunnen niet hele dag gaan zitten terwijl ik nog een kind heb in huis.

10. Mees

Mees Actief lid

Aug 15, 2006
    297
    0
    0
    Hoi,

Ben net terug van de HA. Ik heb geen baarmoederverzakking, maar de wand tussen de anus en vagina is verzakt, door verstopping.... Het doet niet onwijs pijn, maar is een heel vervelend gevoel, dat er iets in je vagina zit.... Echt balen, want daar is tot na de zwanrerschap niks aan te doen. Na de bevalling zal ik minder last hebben van verstopping en kan ik de bekkenbodemspieren weer meer gaan trainen. Dus niet te veel tillen nu en niet te lang staan achter elkaar...

Groetjes Jessica

11. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    @Mees: denk dat ik het gevoel herken. Ik heb soms buikpijn en ook vervelend gevoel in mijn vagina. En dat is vaak op dagen dat ik last heb van obstipatie. Als ik dan na paar dagen naar wc ben geweest (paar keer), dan gaat het iets beter.

Heb jij er ook buikpijn bij (harde buiken / krampjes)?

12. Mees

Mees Actief lid

Aug 15, 2006
    297
    0
    0
    Hoi,

Ja, die harde buiken ook ja. Mijn buik is vanaf het begin al enorm groot, terwijl ik zelf heel slank ben. Maar dat is dus allemaal "darm"...
    Ik ben blij dat het geen baarmoederverzakking is, dan waren we verder van huis...
    Ik ga nu de lactulose wat ophogen, wie weet dat het dan wat beter gaat...

Groetjes Jessica

Share This Page