Hallo dames, Mn dochter is nu 15 maanden en heeft echt een flinke bos met haren. Na het douchen kam ik het en zitten er altijd klitten in. Nu vraag k me af of ik dr haren mag wassen met anti klitshampoo. Of andere tips zijn welkom!
Gebruik je daarna ook conditioner ? Dat werkt bij mij heel goed als anti klit en het ruikt ook nog eens erg lekker je hebt dit ook speciaal voor kinderen.
ah ok, k wist niet dat er ook conditioner voor kinderen is. Word haar haar dan niet vetter daarvan? Heb zelf dat nog nooit gebruikt.
Ik zou shampoo en conditioner kopen zonder parabenen, sulfaten etc kopen. Ik gebruik cantu voor mijn dochter en ook voor mijzelf. Ik raad je ook de tangle teezer borstel aan.
Mijn dochter van 22 maanden heeft een enorme bos met krullen. Ik was het met een conditioner, terwijl dat er in zit kam ik het al door en zodra het uitgespoeld is nog eens. Ik gebruik een tangle teezer.
Ben benieuwd hoe je meisjes er uit zien. Ben blij om te lezen dat je gelukkig bent en nog 2 schatjes erbij hebt 😀
Ik heb van Zwitsal gewoon anti klit shampoo. Gewoon per toeval, voor die kuif van mijn zoon hoeft het niet haha. Je kunt beter de haren van te voren uit kammen, wassen, laten drogen en daarna uitborstelen. Van het borstelen wanneer het nat is en zeker wanneer er dus idd klitten inzitten, breekt het haar sneller af
Haha weet niet of ik via pm een foto kan sturen? Jaaaa allemaal goed gekomen!! En 2 heerlijke dames erbij! Leuk om te zien dat jij ook het geluk hebt gevonden!! Zo zie je maar!!
Ik was de haren van mijn krullenbol met de 2in1 shampoo van dermocare en borstel haar haar uit met een tangle teezer en deze spray (ik noem het de wonderspray): https://www.kapperskorting.com/schwarzkopf-bc-moisture-kick-spray-conditioner-200ml.html?utm_campaign=Haarproducten%2FHaarverzorging&utm_term=Schwarzkopf+BC+Moisture+Kick+Spray+Conditioner+200ml&utm_content=Schwarzkopf&utm_source=GoogleShopping&utm_medium=cpc&gclid=CLCM2PDq19ACFegK0wodxrsBJA
Gisteren conditioner gekocht en wat een verschil!!! Geen enkele klit meer deze ochtend ( dus ook geen krijspartij)! En t ruikt lekker. Dank je wel voor de tips!