vanochtend om half 11 moest ik weer in het ziekenhuis zijn bij de gyn. maar helaas was er nog niks aan de hand. dus om 4 uur melden op de verlos in het ziekenhuis voor het zetten van gel. eerst half uur ctg om te kijken hoe de baby het maakte. daarna gel zetten en dan nog even een half uurtje liggen blijven anders loopt het er weer uit. daarna mocht iklopen. al snel kwam de assistent vragne hoe het ging. ik zei wat krampjes maar verder niks. oh zei ze op het scherm ziet het er heel heftig uit. maar helaas na nog een inwendig onderzoek om half 7 kwamenwe er achter dat er verder nog niksveranderd was als alleen wat lichte weeen. dus ik mocht weer naar huis lekker ff douchen en slapen in eigen bedje. half 8 moet ik me weer melden in het ziekenhuis. gaan we opnieuw een poging wagen. nu zit ik beneden achter de pc omdat ik rug weeen begin te krijgen die erg moeilijk te handelen zijn in bed. dus koppie thee gezet en maar ff rustig zitten. mijn vriend heb ik nog maar even laten liggen en mijn moeder ook want ach ik kan het nog wel zelf. het is ondertussen 4.00 uur en ik zit lekker op.... ik hou jullie op de hoogte er is in iedergeval schot in de zaak.
Veel succes meid! Je zal wel gauw je beeb mogen knuffelen. Dat je een prachtige, gezonde baby mag verwelkomen en niet teveel pijn hoeft te lijden! Lieve en kids XXX
wauw spannend zeg ben benieuwd zal wel wat schot in zitten toch tenminste als ze nu niet meer aan de pc zit hoop dat alles goed gaat