kennen jullie dit gevoel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LadyIngrid, 1 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hoi,

Het is mijn eerste zwangerschap en misschien maak ik me zorgen om niks, maar ik heb sinds dat ik weet dat ik zwanger ben, dus 4wk,2dgn last van lichte krampjes in de baarmoeder. Ik vond dat eigenlijk een geruststellend gevoel, dan weet ik dat er iets zit. Ik heb ook eigenlijk niet zoveel nare kwaaltjes die je kunt linken aan zw.schap.
    Dus ik vind het wel een beetje gek dat ik nu die krampjes niet meer heb. Herkennen jullie dit?

Lieve groetjes

2. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Die krampjes komen en gaan, niks om je zorgen over te maken! Kwaaltjes komen en gaan ook.

Bij mij begonnen de kwaaltjes zoals misselijkheid pas vanaf 5/6 weken. Dus het kan nog komen.. En zo niet.. Heerlijk ;)

Gefeliciteerd iedergeval!

3. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Gefeliciteerd!

Krampjes komen en gaan, inderdaad. Ik heb ze ook gehad vanaf week 4 en half tot ong week 8. Andere kwaaltjes begonnen pas echt in de 11e week bij mij. Dwz, misselijkheid in de ochtend. Meer kwaaltjes heb ik niet gehad.

4. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Bij mij is het sinds 3 dagen ook minder overdag.. Als ik savonds in bed lig dan begint het weer. Het komt en gaat idd.

5. Ang88

Ang88 Actief lid

24 feb 2014
    182
    0
    16
    Ik werk als spoedeisende hulp verpleegkundige
    NULL
    Ik heb helemaal geen kwaaltjes gehad alleen wat gevoelige borsten in t begin verder niks! En nu alweer over de helft! Lekker genieten dus!!

6. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Die krampjes komen en gaan inderdaad. Bij bij hield het na een paar weken zelfs helemaal op, terwijl de baby nog altijd lekker ligt te stuiteren in mijn buik. Geen zorgen maken hoor! Geniet van je zwangerschap :)

Deel Deze Pagina