Hoi allemaal, Ik heb sinds een week of iets langer af en toe wat pijn in me buik maar kan het niet thuis brengen.. Af en toe voelt mn buik heel strak en gespannen aan dit is een vervelend gevoel maar niet pijnlijk, ik ga ervan uit dat dit een harde buik is.. mn buik word dan ook wel harder maar niet echt zoals een voetbal wat ik weleens heb gehad na de seks. Ook heb ik nu regelmatig soms een paar keer per dag krampen onderin, soms voelt het stekend, ik moet dan echt heel eventjes rustig aan doen en meestal is het na 5 minuutjes weg. Zijn dit dan al voorweeen? is dat normaal rond deze periode? En zegt het iets over wanneer je gaat bevallen? ik maak me niet echt zorgen maar wil gewoon graag weten wat het nou is wat ik voel☺ Alvast bedankt voor de antwoorden!
Het zegt ieder geval weinig over wanneer je gaat bevallen Het kan van alles zijn, bandenpijn,indalen of het draaien vind t kindje. Hier z'n 10/15 harde buiken op een dag teken van nog rustiger aan doen soms duurt z'n harde buik ook nog eens erg lang.