Lichaam stoot het van zichzelf al af...

Discussion in 'Zwangerschap' started by wwndyy, Dec 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wwndyy

wwndyy Actief lid

Sep 15, 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Heey!

Tijdje geleden was ik druk met de fisherman's friends snoepjes...met drop. Een half uur later kotste ik het er zo weer uit...
    Dit geldt ook voor de leverpastei...Had een boterham gegeten...Maar hield ook dat niet binnen...

Zou het echt zo kunnen zijn dat je lichaam dat van nature al afstoot?

2. Sijke

Sijke Bekend lid

misschien wel.
    Ik denk zelf dat je daarom ook enorme trek of afkeer van dingen kunt hebben in de eerste weken, omdat je het dan wel of juist niet nodig hebt.Maar ja, niet wetenschappelijk vastgesteld volgens mij....

3. michellle81

michellle81 Actief lid

Sep 4, 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    maar een dropje kan geen kwaad hoor en een boterham met smeerworst ook niet ,als je maar niet teveel neemt .

4. wwndyy

wwndyy Actief lid

Sep 15, 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Dat weet ik...Tis niet dat ik een hele zak drop ophad en een heel bolletje leverpastei daarom vind ik t zo raar...mja

5. Ella79

Ella79 Lid

Dec 18, 2008
    68
    0
    0
    Ik had het met koffie. Ik kon het ook beter niet hebben vanwege de cafeine, maar ik had braaf cafeinevrij, maar van de geur alleen werd ik al misselijk. Ik las laatst dat Nance (van tv) dat ook had met alcohol. Die had er ook echt geen zin in, toen de zwangerschap nog pril was en ze het nog niet wist.
    niet bewezen, maar wel makkelijk als het zo werkt.

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

toen ik nog niet wist dat ik zwanger was dronk ik nog gewoon koffie, at ik leverpastei , biefstuk, tartaar en at ik soms veel drop :( maar gelukkig drink ik sowieso niet en ik rook ook niet. bij mij was dat dus niet zo ;)

toen ik het wist alles gelijk aangepast hoor :)

7. sinada

sinada Niet meer actief

Ik had er geen idee van dat ik zwanger was. met 5 weken rookte ik nog en 4,5 weken heb ik een avond flink geborrelt. kindje is goed gezond tot nu toe.

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

dat heb ik nu met rooklucht. Ik rookte voor de zwangerschap, Ben gelijk gestopt toen er twee streepjes op de test stonden. Ik rookte een pakje per dag en ben in 1 keer gestopt. Maar als nu iemand rookt word ik misselijk. Heel apart allemaal.

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ow ja dat heb ik ook met roken. hebz elfs ook gerookt 6 jaar lang maar ben gelijk gestopt. nu al sik het ruik kan ik er zelfs boos om worden wnt het stinkt zo en ik kan me niet voorstellen dat ik die troep zelf ook naar binnen heb gekregen.

voroal als ik op de tram sta te wachten sochtends vroeg.. komt er iemand naast je zitten en steekt dan zo een rot peuk op. mn goede bui is dan meteen verdwenen en ben in 1 keer strontchagrijnig

10. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

jeetje knap van je! niet dat misselijk worden :) maar dat je in 1 keer gestopt bent. :thumup:

11. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Misschien zat het gewoon niet lekker. geloof niet dat je lichaam zegt spuuuugen van 1 snoepje.

Share This Page