Na 4 maanden?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joanne92, 2 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Hoi dames
    Ben nu 4 maanden zwanger van onze prinses.. Al een weekje heb ik het snel benauwd en het gevoel dat ik zo ib elkaar kan zakken.
    Dan eet ik wat en gaat het wel weer.
    Vandaag ging het niet goed liep in de stad kreeg de hele tijd soort van opvliegers, moest gaan zitten, zag alles draaien.
    Nu eenmaal thuis supermisselijk!! En ook steeds warm en kan wel janken om hoe ik me voel. Me ma zei dat ze zich van mij ook zo voelde, maar na 3 maanden gaan de meeste kwaaltjes toch weg? Bij mij begint het pas nu met 4 maanden..
    Tips? Maandag heb ik een afspraak bij de verloskundige, zal het allemaal aangeven

2. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Het eerste wat in me op kwam is zwangerschapsuitkering?

3. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Zwangerschapssuiker

Mijn tel maakt er eigen woorden van haha

4. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Ik weet eigenlijk niet waarom dit het eert is wat bij me opkomt.. maar je geeft aan benauwd en gevoel van in klaar storten tot dat je wat eet...

Sterkte!

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Het kan ook dat je bloeddruk wat aan de lage kant is, zou het even aankaarten bij je vk.

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ohhh dat gevoel herken ik wel, heb ik nog met regelmaat en is echt mijn bloeddruk die dan eventjes keldert, dat hou je de hele zwangerschap.

Dan krijg je het Spaans benauwd, het zweet breekt je uit, je wordt lijkbeek en hebt het gevoel flauw te vallen.

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    had ik ook. Met 17 weken begon dit. Kon niet meer normaal in een rij staan in de winkel. Ben toen ook een paar keer niet lekker geworden in de winkel en moest gaan zitten. Erg licht in mijn hoofd etc. Mijn bloeddruk was te laag, 100 over 45.

8. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Dat zou goed kunnen, mijn bloeddruk is van mezelf al laag.. Ze gaat het maandag zoiezo meten.
    Heb idd het gevoel van ik moet zitten anders val ik om. Heb nu ook een beetje verhoging, denk een combinatie met griep.

9. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Heb ik ook, kan niet lang meer achter elkaar staan/lopen en al helemaal niet ergens in een winkel. Buiten gaat het nog wel. Zweet breekt me uit, krijg het benauwd, duizelingen en het gevoel flauw te vallen.
    Bij de eerste zwangerschap ook gehad. Dit keer begon het rond 15 weken.

10. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Heb nu al 2x overgegeven. Daarna steekjes in me muts zegmaar ik heb geen koorts.. Is dir ernstig?

11. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Bij twijfel gewoon je vk al eerder bellen, die zijn er niets voor niets meis. je eigen zorgen blijven maken is ook niet goed ;)

Het klinkt mij idd ook als een te lage bloeddruk, heb er zelf ook veel last van gehad. Je kan evt ook aan je vk vragen of ze even je bloed kan prikken, mocht je bloeddruk goed zijn.

12. 2liefjes

2liefjes Actief lid

7 jun 2012
    498
    0
    16
    Klinkt idd als een te lage bloeddruk. Ik heb van mezelf ook een lage bloeddruk en had hier tijdens de vorige zwangerschappen ook regelmatig last van. Misschien dropjes in je tas stoppen als je weg gaat?

13. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    Herkenbaar.
    Ik heb een zeer lage bloeddruk door m'n zwangerschap.
    Laatst ziek naar huis gestuurd op m'n werk omdat ik er te lang mee door liep en ik er echt ziek van werd (overgeven etc)
    Momenteel loop ik altijd met opkikker en drop in m'n tas. En als ik voel dat ik moet gaan zitten ga ik ook zitten.
    Helaas moet ik t er maar mee doen.
    Even doorbikkelen

Deel Deze Pagina