weer een stapje verder in de goede richting.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door smoekie, 12 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ff een update van deze kant....

We zijn gisteren dus in Utrecht geweest, en het balletje is daar nu aan het rollen gegaan....

Ed is gisteren lichamelijk ff vlot nagekeken aan de onderkant en echt veel kon ze niet voelen (niets aparts ofzo)...

nu moet ie de 24e terug, dan moet ie weer "inleveren"

ook gaan ze zijn bloed nakijken (o.a. LH en FSH e.d)...

en krijgt hij dan een echo en gaan ze kijken hoe het met die bult in zijn bijbal zit, en of hij eventueel cyste's heeft....

dan de 16e weer terug voor alle uitslagen en dan horen we hoe verder te gaan, wel stond ze er van te kijken dat de onderzoeken (die echo en bloed) niet hier al zijn nagekeken.... :( maar ja niks aan te doen, zij gaan er nu mee verder en hopelijk krijgen we volgende maand wat beter nieuws te horen dan de afgelopen paar keren.... :(

ik heb gisteren nogmaals in ons eigen ziekenhuis moeten laten prikken op FSH, dat was de laatste keer te hoog, hoop dat dat de volgende keer normaal is, want dat is natuurlijk ook 3x niks het idee hebben dat je misschien nog meer pech hebt en vervroegd in de overgang terecht komt.... :(

voor de rest iedereen in de mm veel succes

liefs smoekie

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Dus jouw vent werd ook lichamelijk onderzocht? Bij de mijne nooit gebeurd! Alleen sperma+bloed! Raar eigenlijk! Lijkt me wel zo handig! Wij vrouwen moeten al zoveel ondergaan immers! ;)

Wens je heel veel suc6!
    Marjo

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Vind ik ook. Mijne is ook niet lichamelijk onderzocht.

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    @prinses, ik weet niet hoever jullie in de mmm zitten, maar wij zijn bezig vanaf januari vorig jaar, en in november bleek dus toen ik om dat onderzoek vroeg (semenanalyse) dat het zaad van mijn man niet goed was, en van daar uit zijn er meerdere onderzoeken gedaan (sperma onderzoeken) omdat dat nog wel eens kan verschillen, en ook bleek dat zijn nieren niet helemaal goed waren (na de laatste test gelukkig weer wel)...

vandaar uit zijn we via de uroloog hier in ons eigen streekziekenhuis doorgestuurd naar Utrecht, en daar voelde zij hem dus aan de onderkant of zo zo oppervlakkig wat kon voelen (wat gelukkig niet zo was)...

wel heeft hij al een keer eerder bloed moeten laten prikken maar daar is in ieder geval niet op de dingen getest waar hij nu op getest wordt (o.a. LH en FSH e.d.) want dat vond ze vreemd evenals dat ze geen echo bij hem gemaakt hebben omdat hij dus ook een soort van verkalking in zijn bijbal zou hebben.....

normaliter onderzoeken ze dat toch ook wat verder uit volgens haar, maar goed, nu wordt het in ieder geval alsnog allemaal gedaan en zullen we wel zien wat daaruit komt....

vandaar uit als we er in mei zijn horen we dus hoe en wat verder en wat ze bij mij verder willen onderzoeken.....

ze vond het nog te vroeg om te beginnen over IUI omdat ze eerst zelf alle onderzoeken gedaan wil hebben om daar uitspraken over te doen....

dus tja nog ff maandje wachten en dan weten we in ieder geval precies waar we staan in die mmm...

Deel Deze Pagina