Yukl.. Lief dat je moeder met je mee gaat. In iedergeval een motivatie om ook echt te gaan! Ik heb die voor sporten ( hardlopen en fietsen stond er op).. Zoveel ondersteuning heb ik dan ook niet nodig.. Heb je nog gekeken voor een thermoshirt? Ik gebruik als het echt koud is gewoon een sweatshirt. Voor die 20-25 minuten dat ik weg ben is dat voldoende denk ik. Kan ik, als ik langer ga lopen en het wordt weer kouder ( herfst ) altijd nog een mooi thermoshirt kopen. Vanaf wanneer ga jij verder opbouwen? *** Ik ga even de lessen van Evy luisteren, kijken hoeveek ik in les 4 & 5 moet lopen.
Zo dat gaat dan snel zo als je die lessen kunt overslaan! Hoeveel moet je dan lopen met les 5? Mijn moeder heeft een thermoshirt over! Ze gebruikt hem zelf namelijk niet omdat ze het dan te warm krijgt, dus ik mag het van haar proberen. Ben benieuwd. En anders inderdaad gewoon met een sweater. Maar uhm, welke van de 2 heb je nou? Volgens die link die ik net heb gegeven? Want het zijn beide sportbeha's. Als je die lichtere hebt en dat gaat bij jou goed, bestel ik ook die namelijk
Aankomende week ga ik 6-7-6 lopen (met 1 minuut wandelen tussendoor). Hebben jullie trouwens ook dat jullie neus helemaal dicht komt te zitten tijdens het lopen?
Yukl.. ik heb geen van beide bh's. Er hingen bij de hema bij ons wel 10 verschillende soorten. Ik heb een set van 2 voor lichte sporten volgens mij. Ja, zo gaan de lessen bij evy wel snel.
Ik ga zo voor het eerst!! M'n vriend is nu, dus even op hem wachten. Hij is een fanatiek hardloper en heeft genoeg kleding, ook thermospul. Ik zit er dus al helemaal klaar voor in m'n thermopakkie Ik bedenk me alleen nu pas dat ik nog geen plan heb. Hm. Heb anderhalf jaar niks gedaan en ben al halfdood als ik de trap op ga en mijn bekken is nog niet cool, dus ik denk eerst 5 minuten stevig wandelen en dan 5x 1 minuut met 2 minuten wandelen tussendoor. Goed begin of te veel of te weinig?
Maja82.. Heb weinig verstand er van. Maar klinkt wel ok! Misschien je man even vragen? *** De meiden die zonder evy lopen.. Hoe houden jullie de tijd bij? En op wat voor muziek lopen jullie?
Top maja! Goed bezig! Ik zou volgens een schema gaan lopen als ik jou was. Als je licht wil beginnen kun je deze gebruiken: Oh shit, dat gaat niet Kijk anders hier voor een minimum: Beginnersschema 1 - Runner's World - Hardlopen, marathons, blessures en loopschema's En anders: Beginnersschema 2 - Runner's World - Hardlopen, marathons, blessures en loopschema's Die laatste doe ik
Ik heb een stopwatch horloge en geen muziek helaas. Moet m'n mp3 speler nog ergens vandaan toveren. Wat ik alleen irritant vind zijn die oordopjes die steeds uitvallen zo gauw ik ga rennen. M'n man doet ook maar wat Maar hij heeft zo'n goede conditie (voetballer geweest) dat hij vanauit het niets 10 kilometer kan rennen, tss.
Wat betreft je bekken is het denk ik wel belangrijk dat je heeeel rustig start. @ mamavesmee: aaah oke! Hmm, dan ga ik morgen toch maar eens kijken bij de hema Misschien dat ze toch wat hebben hangen en anders bestel ik gewoon die van het internet. Ik gebruik mijn iphone app van nike tijdens het rennen en dan wordt er om het minuut omgeroepen hoeveel minuten er zijn verstreken. Zo kan ik het goed bijhouden. Ik loop op gevarieerde muziek eigenlijk. Zolang het maar een beetje uptempo is. Ik wil wel nog op zoek naar betere muziek, heb nu niet zo heel veel keuze...
Ah dankje Yukl! Zo gek zat ik nog niet met mijn schema zo te zien Ik moet echt heeeeeel rustig opbouwen want ik wil altijd te snel met als gevolg dat ik het of niet volhou of een blessure krijg. Ik denk na 3x hardlopen dat ik al wel een kwartier achter elkaar kan en dat lukt dan natuurlijk niet en ben er al gauw klaar mee Daarom stel ik het ook steeds uit, ik vind zo'n schema irritant. Wil 'gewoon' een half uurtje rennen, mja dat gaat natuurlijk niet. Ik wil EVY!
Hahaha nee je moet echt geduld hebben! Maar zie het maar zo: je maakt wel lekkere vorderingen zo. Iedere week kun je weer wat meer. In ieder geval belangrijk jezelf niet voorbij te lopen inderdaad! En stel jezelf een doel! Zoals ik de dam tot damloop En zoek die mp3 speler van je op Dan kun je Evy gebruiken!
@Spierpijn; Hier ook maar weinig last van gehad @BH; Hier nog geen sportbeha, binnenkort maar even halen. @Tijd bijhouden; Ik heb de nike+ipod kit; deze houdt bij (aan de hand van een chip die je in je schoen doet) hoe lang ik loop, hoeveel ik loop, etc. En deze roept dat ook om tussendoor. @Muziek;Heb een leuke playlist gemaakt met uptempo muziek @Kou; Hier voorlopig nog gewoon met mijn sweatshirt erover, toch wel lekker warm
Loopdoel: Yukl - nu: 5L1Wx4 - doel: 30L (19 april) MvE - nu: Evy les 3 - doel: 30 L (15 april) Elena - nu: 4L1Wx4 - doel: 30L (24 april) Wedstrijden/trimlopen: 15 april: MamavEsmee - zorgloop (5km) 24 april: Yukl & Elena- bosloop (5km) 18 september: Yukl - dam tot damloop (16km)
Elena.. Zie dat jij en Yukl gaan meeten? .. Hier geen ipod dus denk dat ik het voorlopig maar bij Evy houd.
Zooo, weer terug Het was zo koud, heb 6x 1 minuut gedaan haha! MamavEsmee, thanks! Zal es kijken zo. En idd een doel! Zal es zoeken. Hier is de 4mijl een hele hippe, maar dat is pas in oktober. Nu douchen. Of zal ik nog even een paar buikspieroefeningen doen? Mag ook wel weer es gebeuren, de boel is gaan blubberen na kind nummer 2