Ik denk dat het wel te doen is qua belasting! Een dagje rust is in ieder geval een goed uitgangspunt.
Zo gisteren heerlijk bijgekomen in de Zwaluwhoeve dus kan er vandaag weer flink tegenaan Vandaag eerst een heel stuk wandelen met de kleine in de planning en dan vanavond als vriendlief thuis is weer lekker hardlopen. Wordt de eerste keer dat ik in het donker ga lopen dus moet vanavond door de woonwijk. Noem me een schijterd maar ik ga echt niet in me eentje in het donker in een weiland lopen
Elena.. Zwaluwhoeve, toe maar! Ik zou in het donker ook niet in het bos/weilanden lopen hoor.. Overdag vind ik het al spannend. In het donker in een woonwijk wat goed verlicht is maakt me niet zo veel uit. Al contact gehad met de fysio? **** Ik ga morgen vroeg als Esmee op de psz is weer lopen, eens kijken wat voor route ik ga lopen, vond het bospas wel fijn lopen dus daar eens een route uitzetten.
@MamavEsmee; Ja was erg lekker Heb vanochtend contact gehad met mijn fysio, mag nog niet gelijk meer gaan lopen omdat ik anders last kan krijgen van mijn blessures. Moet nu nog 2 weken rustig aan doen en dan gaat hij kijken of ik het mag gaan opbouwen.
Ik ga ook vanavond weer 8) 6-7-6 weer, ben benieuwd of ik het dit keer sneller loop. @ elena: lekker zo'n ontspanmiddag! Goed dat je luistert naar het advies van je fysiotherapeut @ mamavesmee: een bospad vind ik ook fijn lopen. Ga overdags dan ook door het park waar ook wat bospaden te vinden zijn. Is ook goed voor de gewrichten vanwege de demping.
He balen, hebben onverwachts eters dus kan niet lopen vanavond. Kan ook niet daarna moet op tijd naar bed, morgen eerste schooldag en moet om 5 uur op Dan maar morgenmiddag, Damian is morgen bij mijn moeder dus dan kan hij daar een uurtje langer blijven zodat ik even kan lopen.
He daar gaat je plannetje elena! Morgen beter Ik heb wel gelopen zojuist. Het miezerde een beetje, maar dat was wel lekker. Die thermoshirts werken als een tierelier zeg Maar goed, 6-7-7 gedaan (een minuut op het einde eraan vastgeplakt) en 2,6km. Ietsje sneller dan de vorige keer. Ik kreeg in het begin kramp in mn voet, maar gelukkig liep ik dat er uit.
Goed bezig Yukl! Visite is net weg maar om me nu nog helemaal om te gaan kleden, te gaan lopen en daarna douchen wordt toch te laat. Ga nu even Damian een flesje geven, even snel douchen en dan duik ik onder de wol
Elena.. Jammer dat je plannetje in het water liep. Succes morgen met je eerste schooldag! Yukl.. netjes toch?! Een thermoshirt loopt dus lekker? **** Heb de route in mijn kop.. Hopenlijk is het morgen ijsvrij ( nu allemaal ijzel :x).. Ga morgen ook lopen met thermoshirt en jasje. Kijken of het warm genoeg is.
Heb vanmorgen echt super lekker gelopen! De eerste minuten waren even doorbikkelen want had het echt koud en het miezerde iets. Eenmaal de 3 minuten gelopen ging het lekker.. Toch een andere route gelopen want sommige plekken waren nog erg glad ivm ijzel/vorst. Dus kwam een beetje ver van huis uit de les. Daarna nog 3L-3W gedaan. In totaal 1L-1W-2L-2W & 3L-3W x 4 Dus 30 minuten.. Heb 3.96 km gelopen en 331 calorieen verbrand.
wauw wat verbrand je daar veel mee ! Dat is wel een extra stimulans Evy heeft het me gisteren moeiljk gemaakt, maar ik heb het gered. Al dacht ik bij de eerste 6 minuten dat ik erin zou blijven hangen. Later ging het beter. Ik had ook behoorlijke wind tegen en het was vies nat weer. Ik heb gelopen 2L-1W-3L-1W-6L-2W-6L-2W-6L-2W in 35 minuten. Op maar les 15!
Trees.. Zoveel verbranden is i.d. een mooi stimulans. Heb dan wel 30 minuten gelopen/gewandeld. Jij had ook een pittig " schema" gisteren! Poeh.. Zie erg op tegen de eerste 4 en 5 minuten lopen.
Dat zijn veel calorieen mamavesmee! Zoveel verbrand ik er niet hoor Ik heb er de laatste keer 171 verbrand (23 minuten, 2,64km). Ik vond het thermoshirt fijn lopen! Jij? @ Trees: wow, 35 minuten al! Een flinke workout zeg
Yukl.. vond het thermoshirt erg fijn lopen, net of je niets aan hebt. Betreft de calorieen. Vraag me af in hoeverre het echt betrouwbaar is. Hardlopen is gemiddelde workout dus heb dat ingeteld. Kwam daarom uit pp 300 nog wat calorieen. Grappige is dat ik alleen na de eerste keer lopen spierpijn had, nu niets geen pijntjes. Net bij de kruidvat nog een extra thermoshirt gehaald..
Ik heb helemaal geen last van spierpijn gehad! En het stomme is, maandag ging ik even wii-fit'en (boxen) en ik had me daar toch een spierpijn van de dag daarna
Zojuist door de wijk gelopen. Vind door de wijk lopen echt drie keer niks maar goed. Heb 24,46 minuten gelopen en 3,11 km.