Hardloop kluppie

Discussion in 'Algemene clubs' started by MamavEsmee, Jan 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik ga morgen. Vandaag waait het me nog te hard ;) Bovendien heb ik een kleine kater :) Dus vandaag even een rustdagje.

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Het waait i.d. behoorlijk.. :$

Vandaag geen hardlopen maar wel een flinke fietstocht gemaakt.. We hebben nieuwe fietsen gekocht en ze moesten kijken voor de inruil wat voor fietsen we nu hebben. Dus op de fiets naar de fietsenmaker..En dat was een best stukje. Maar de beweging weer gehad.

Morgen ga ik weer lopen met Evy les 11.

Les 11
    1’ lopen
    1’ wandelen
    2’ lopen
    2’ wandelen
    4’ lopen
    3’ wandelen
    4’ lopen
    3’ wandelen
    5’ lopen
    2’ wandelen
    Totaal: 27'

3. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Ik ga wel vandaag. Vriendlief is om 5 uur thuis dus ga dan gelijk, kan ik nog net even snel door het weiland voor het echt donker is.

*Begint alvast met duimen dat ik niet word weggeblazen*

4. MamavEsmee

Elena..De temperatuur is heerlijk om te lopen.. Succes met lopen straks!:)

5. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Grrr, vriendlief is te laat. Als die niet opschiet moet ik weer door de wijk :x

6. Trees

Trees Niet meer actief

Jammie ik zie hier een heerlijke taart voorbij komen. Mij mag je echt wakker maken voor taart. Snoopy ik vind hem goed gelukt!

Mvesmee jij gaat als een speer! Heb je veel lessen overgeslagen of loop je heel vaak?

Elena is het nog gelukt?

Ik heb donderdag les 15 gelopen (2,4,5,6,7 met elk 2 minuten wandelen) en het ging best makkelijk. Alleen weer last van mijn voet en ben daarom vrijdag naar de runner gegaan voor een loopanalyse. Ze hebben mijn oude schoen helemaal geinspecteerd en op basis van mijn voet en mijn manier van lopen de perfecte schoen voor mij uitgezocht. De schoen is lelijk, maar zit echt zalig! Mijn oude schoenen waren echt af. Als iemand nog nieuwe schoenen wil is het echt een aanrader om een loopanalyse te doen. Het enige nadeel is dat jezelf al lopend op film terug ziet. Ik zag eruit als een doldrieste koe die door de winkel heen huppelde ;).

7. Trees

Trees Niet meer actief

Loopdoel:

Yukl - nu: 7-8-7L (2W) - doel: 30L (19 april)

MvE - nu: Evy les 10 - doel: 30L (15 april)

Elena - nu: 4L1Wx4 - doel: 30L (24 april)

Trees - nu: Evy les 15 - doel: 5km (1 maart)

maja82 - nu: - doel:

Snoopy1979 - nu: - doel:

Zoe1976 - nu: - doel:

Wedstrijden/trimlopen:
    15 april: MamavEsmee - City run Hardenberg / zorgloop (5km)
    24 april: Yukl & Elena - bosloop (5km)
    18 september
    : Yukl - dam tot damloop (16km)

8. MamavEsmee

Elena.. is het nog gelukt meid? Hoop dat je lekker tussen de koeien hebt kunnen lopen!:D

Trees.. Ik heb i.d. wat lessen over geslagen.:) Heb les 3, 5, 8 over geslagen.. Die lessen waren dubbel & als ik ze goed kan volhouden in de eerste keer heb ik zoiets.. Ik wil een nieuwe uitdaging. Snap je? Fijn dat je nu een schoen hebt wat helemaal goed zit aan jou voet. Ik heb geen loop analyse laten doen maar voor nu wel een goede schoen en geen pijntjes. Wil als ik het hardlopen leuk blijf vinden volgend jaar een schoen perfect voor mijn voet.:) Mooi doel toch??

Mijn sportkleding ligt klaar voor morgen, heb er nu al weer zin in! :D Ga lopen als Esmee op bed ligt tussen de middag.

9. Trees

Trees Niet meer actief

Ik ga denk ik ook morgemiddag tijdens het slaapje van Carmen.

Op deze manier ben je al bijna op de helft! Dat geeft een lekker gevoel :). Ik was ook van plan om pas nieuwe schoenen te kopen als ik de 10 km gehaald zou hebben, maar ik kreeg steeds meer pijn in mijn voet. Ook buiten het hardlopen om. Mijn oude schoenen waren echt af en het verschil met de nieuwe schoen is zo groot. Mijn oude schoenen waren al bijna 10 jaar oud :).

10. MamavEsmee

Schoenen van 10 jaar oud zijn dan i.d. wel een keertje aan vervanging toe.. Ik heb net nieuwe. Mag ik vragen wat voor schoenen je nu hebt? En het geeft i.d. een goed gevoel dat ik het zo goed vol kan houden. Ben best een beetje trots op mezelf.:)

11. Trees

Trees Niet meer actief

Ze waren denk ik 8 jaar geleden al aan vervanging toe :D. Het waren toen wel hele goede, maar dan nog....

Ik heb nu schoenen van saucony. Schijnt een bekend hardloopmerk te zijn, maar ik had er nog nooit van gehoord. Ik heb verder ook helemaal niet op het merk gelet en ze hebben me ook verschillende merken laten passen, maar deze schoenen compenseerden perfect mijn zwakke punten en ik had er de beste loopanalyse mee. Ik vond het bizar dat er zoveel verschil zat in schoen tijdens het hardlopen!

12. Trees

Trees Niet meer actief

Deze schoen is het. Ik vind ze niet echt de schoonheidsprijs winnen.

*ze zijn trouwens op internet 20 euro goedkoper (beetje jammer voor mij ;))!*

13. MamavEsmee

Trees.. mooi is anders i.d. :D!

14. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Moest door de wijk want het was al donker toen vriendlief eindelijk thuis was :(

Anyways... heb 26,24 minuten gelopen en 3,28 km gelopen. Was vandaag niet op me best... was beetje boos dat ik alsnog door de wijk moest ;)

15. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Ik zie dat jullie allemaal een doel hebben. Da hepiknie;) Zal ik ook een doel verzinnen? Ik ben zo doelloos nu, dat voelt niet fijn. Ben ook al werkloos. Al met al best kansloos..
    Doe mij een doel!!

Eh.. eh..

;)

16. Trees

Trees Niet meer actief

Hier een doel!

Il Lago Run Groningen (GR) maandag 16 mei 2011 | Hardlopen Hardloopkalender.nl

De 8km lijkt mij een prachtig doel om voor te leven ;). Ben je trouwens aan het Evyen? Evy af ronden zonder kleerscheuren is mijn eerste doel. Deze pastarun de volgende.

17. Trees

Trees Niet meer actief

Elena balen :(. Wel goed dat je alsnog hebt gelopen!

18. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ maja: hahahaha aaaah, wat klink je zielig :D :D Mijn doel is 30 minuten achter elkaar kunnen hardlopen. Daarna ga ik voor de 5 km in een half uur (dus aan mijn snelheid werken) en daarna ga ik denk ik voor het uur hardlopen.

@ trees: haha dat werd inderdaad tijd dat je nieuwe schoenen ging kopen als je ze al 10 jaar hebt ;) Kan me voorstellen dat dat heerlijk loopt!!

@ elena: ik heb ook zoiets gelopen. Ging ook niet zo best. Even opzoeken...

Net dus gelopen, maar ik ging te hard van start, of ik had last van de wind, ik weet het niet. In ieder geval kreeg ik vrij snel een steek in mijn schuine buikspieren en die kreeg ik ook niet zo goed meer weg. 3,03 km in 28:47 minuten. 7-8-7 weer. Niet zo snel dus, ik ben halverwege echt gaan sjokken om het vol te houden.

19. Trees

Trees Niet meer actief

Ik vond de wind ook erg pittig. Geen steek, maar wel bijna het loodje gelegd ;). Met wind tegen kwam ik echt niet vooruit! Uiteindelijk nog wel 4,7 km in 33 minuten gelopen inclusief twee keer bijna het water ingewaaid :D.

Mijn schoenen liepen wel hééérlijk!

20. MamavEsmee

Zit in de startblokken om weg te gaan.. kom straks reageren en posten hoe mijn ' lesje' ging.;) Oja loop les 9 ipv 10. Had me vergist.:)

Share This Page