Hardloop kluppie

Discussion in 'Algemene clubs' started by MamavEsmee, Jan 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yukl

Yukl Niet meer actief

#421 Yukl, Feb 10, 2011
    Last edited by a moderator: Feb 10, 2011
    @ mamavesmee: ah oke, ik loop tussendoor wel in een sjoktempo, zo'n 12 km/u geloof ik :D Althans, vandaag was het 12 km, omdat ik kramp in mijn voet had en dat er uit probeerde te lopen.
    Haha ik was dus nat van de regen, geen idee of er zweet bij zat. Ik heb nog niet eerder gezweet, dus goed teken inderdaad dat je nat was ;) Ik had wel een roder hoofd dan normaal :D

Edit: ik bedoelde 12 minuten per km haha. Op die manier zegt de dame van nike het altijd. Dus 5 km/u :)

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik heb best een druk weekje gehad voor m'n gevoel, terwijl ik nog maar 2 dagen heb "gewerkt" :D Wel echt van alles en nog wat te doen :) Binnenkort een interview afnemen met een HR adviseur voor een paper die ik moet schrijven, heel interessant. Wil zelf denk ik per september op een HR/P&O afdeling stage lopen, dus dit is wel handig voor m'n netwerk ;) In ieder geval fijn om weer zo druk te zijn, al moeten we er wel aan wennen. Zo hadden we vanochtend opeens geen eten meer in huis (behalve brood en wat drinken) :D Oeps. En zo zijn er nog meer dingetjes qua planning. We weten ook nog niet hoe we straks alle 4 op tijd de deur uit kunnen (om 8 uur). Tot nu toe redden we dat nog niet namelijk (man staat om half 7 met Tobe op, ik tegen 7 uur met Pelle).

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik loop ook zo'n 4-5 km hoor.. Moet echt wel op adem komen in de rust pauzes..

4. MamavEsmee

Yukl.. kan me voorstellen dat het een geregel is met 2 kids en beiden werken. Hoeveel dagen werk je? En geen eten in huis? :D Lekker frietje gehaald?

5. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ mamavesmee: ik studeer nog :) In principe 4 dagen per week, al is dat tot maart nog even 3 dagen per week. Mijn man werkt 1 dag thuis (dwz dat hij die uren in de avonden inhaalt).
    Mijn man is vanmiddag met beide kinderen door de regen heen (met een paraplu boven Tobes hoofd) eten wezen halen. Gister hebben we al noodgedwongen friet gegeten, dus dat wilden we niet nog een dag :D

6. MamavEsmee

Yukl.. Wat knap dat je nog studeerd. Hoe jong ben je dan dan? ;) 2 dagen friet is dan i.d. een beetje te veel van het goede.. Morgen vrij? Lekkere gezonde spulletjes in huis halen...:)

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ mamavesmee: ja haha zo raak ik natuurlijk nooit mijn zwangerschapskilo's kwijt :D Ik hoop dat het morgen niet regent, dan ga ik met de jongens inderdaad even boodschappen doen. Met de auto is zo'n georganiseer met 2 kinderen en hier in de stad, daar heb ik nooit zin in. Anders moet manlief maar even boodschappen doen na zijn werk.
    Ik ben 24. Over een kleine 2 maanden alweer 25. :) Ik ben hopelijk eind dit jaar klaar met mijn studie (inclusief een extra stage, anders kan ik deze zomer al klaar zijn). Dan eindelijk eens wat geld verdienen!

8. MamavEsmee

Yukl.. je komt veel ouder over..:) Op een positieve manier! Ik ben overigens bijna 27. Je moet nog wat afvallen? Dan is gezond eten i.d. wel verstandig, uberhaubt is het verstandig!:D

9. Yukl

Yukl Niet meer actief

Dank je! Ik dacht hetzelfde van jou trouwens :) 26 is ook nog jong! Wat voor een baan heb je (of wil je dat niet kwijt op het forum? :))?
    Ik wil mijn oude broeken passen en moet nog 4 kilo kwijt tot m'n oude gewicht. Maar ik vermoed dat ik minder kwijt hoef om ze weer aan te kunnen.

10. MamavEsmee

Yukl.. Ik werk als begeleider met jongeren die zowel een verstandelijke beperking als een autisme aanverwante stoornis hebben. Nog 4kg is netjes, je bent pas 3 maanden geleden bevallen. Ik was 2,5 jaar na de bevalling pas weer op gewicht en nu zelfs 10 kg lichter.:D

Ik moet zeggen dat mijn kont/benen al iets strakker worden, merk het aan mijn broeken. Fijn om te zien hoor.:)

Ik heb voor zaterdag eens een andere route uitgezet.Van ruim 4,5 km.

11. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Vanavond weer lopen!

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik vanmiddag! :)

13. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ mamavesmee: leuk! Mijn zusje werkt ook in die richting (niet perse met een verstandelijke beperking geloof ik, maar wel uit huis geplaatste jongeren met veelal een vorm van autisme).
    Je was dan wel pas na een jaar weer op gewicht, wel super netjes dan je vervolgens nog eens 10 kilo bent kwijtgeraakt! :D Na de zwangerschap van mijn oudste eindigde ik na 4 maanden 4 kilo lichter dan voor de zwangerschap, vandaar dat het me nu allemaal wat lang duurt ;)

Ik ben trouwens sinds ik ben begonnen met hardlopen een kilo aangekomen :$ Dat heb ik nou altijd als ik weer begin met sporten, grrr. Ik krijg er ook van die enorme kuiten van. :(

14. MamavEsmee

Yukl.. het is i.d. erg leuk! Een heel veelzijdige baan waar ik mijn ei in kwijt kan! Ik was na de zwangerschap er nog 10 te zwaar..:) En vond het 2 jaar naar de bevalling toch maar eens tijd om weer op gewicht te zijn.. Zo, na de eerste was je dus meteen weer op gewicht.. Heerlijk lijkt me dat! Hier nog geen dikke kuiten ( volgens mij) en de weegschaal houd ik noulettend in de gaten. Maar let dan ook erg goed op mijn voeding.:) Soms iets TE.

@ lopen.. Wou vanmiddag/avond eigenlijk weer lopen maar denk dat ik ipv 2-3 daagjes rust pak en maandag weer ga lopen. Ben grieperig, verkouden en keelpijn. Mocht ik me vanmiddag toch goed voelen en het is droog dan ga ik misschien toch. ;) Mmmm lekker tegenstrijdig he?!:D

Kom net uit de slaapdienst.. Hebben gisteren eerst high tea gehad en daarna dus de slaap in.. Lange dag, ben dan nu ook kapot. Misschien dat even lopen me juist goed doet!;)

15. Trees

Trees Niet meer actief

Wat zijn jullie allemaal lekker jong. Nog even en ik voel me oud met mijn 29. Valt ook wel mee ;).

mamavesmee inderdaad leuk en veelzijdig werk. Ik heb tijdens mijn studie soortegelijk werk gedaan. Beterschap!

Ik heb gisterenavond gelopen en mijn hele voet is naar de kl*te :x. Ik geloof niet dat het hardlopen echt goed voor het genezen is. Ik ga wijs zijn en pauze houden tot het echt over is. Ik baal als een stekker. Ik merk dat ik verslaafd aan het hardlopen begin te raken.

16. MamavEsmee

Trees.. met je 29 ben je toch ook een jong bloempje!:D Balen van je voet zeg..:( Inmiddels al bij de dokter geweest?

17. Yukl

Yukl Niet meer actief

3,81km
    29 minuten
    7,9 km/u

schema: 12-9-6

Ging best goed :)

@ mamavesmee: op basis van mijn run denk ik dat jij al 10 km/u loopt (ongeveer, misschien zelfs sneller) wanneer je alleen het hardlopen telt (en niet het wandelen dus). Goed dus!

@ trees: he wat balen van je voet :( Hopelijk gaat het snel over!
    En 29 vind ik ook nog hartstikke jong hoor :D

18. Yukl

Yukl Niet meer actief

Loopdoel:

Yukl - nu: 12-9-6L (2x1W) - doel: 30L (19 april)

MvE - nu: Evy les 10 - doel: 30L (15 april)

Elena - nu: 4L1Wx4 - doel: 30L (24 april)

Trees - nu: Evy les 16 - doel: 5km (1 maart)

maja82 - nu: - doel:

Snoopy1979 - nu: - doel:

Zoe1976 - nu: - doel:

Wedstrijden/trimlopen:
    15 april: MamavEsmee - City run Hardenberg / zorgloop (5km)
    24 april: Yukl & Elena - bosloop (5km)
    16 mei: Trees - Il Lagorun Groningen (8km)
    18 september
    : Yukl - dam tot damloop (16km)

19. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Trees, ik ben ook 29 en voel me nog piepjong;)

MamavEsmee, leuke baan! Ik ben maatschappelijk werker maar werkloos:D Solliciteer me gek, vind ook heel veel dingen leuk maar er is zo weinig op het moment..

Yukl dikke kuiten? Na die paar keer hardlopen? Dan bouw je dus spieren op en dat is gewicht, vandaar dat je niet afvalt. Komt vanzelf. Ik wil ook zo graag nog 4 kilo kwijt..

Heb verder niet teruggelezen, ben ook niet heel actief. Op het moment ook niet met hardlopen, kom niet verder dan 1 of 2 keer per week. Gister wel gelopen, 5,4,5.. Ging prima.
    Vanavond misschien nog even op de crosstrainer.

20. MamavEsmee

Yukl.. Goed gelopen zeg! En je ging snel!:D Heb geen idee hoe hard ik loop zonder de wandelpauzes. 10 km lijkt me wel wat snel niet?

Maja.. Wat balen dat je werkloos bent! Heb je ook als maatschappelijk werker gewerkt? In welke tak? En enig idee wat je nu wilt? 1-2 keer per week is toch prima? Het begin is er!:)

Besloten niet te gaan lopen. Wil nu geen extra kou vatten. Morgen weer een dag. Nu aan de pers geperste sinasappeltjes en kippensoep.:D Ook niet verkeerd! En een avondje vroeg naar bed.;)

Share This Page