Hardloop kluppie

Discussion in 'Algemene clubs' started by MamavEsmee, Jan 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ga zo toch lopen.. Hoezo wispelturig.. Een dot neusspray en gaan! Mag wel zakdoekjes meenemen denk ik. haha..

Les 14 van evy..

Dag 3
    2’ lopen
    1’ wandelen
    3’ lopen
    2’ wandelen
    6’ lopen
    2’ wandelen
    6’ lopen
    2’ wandelen
    7’ lopen
    2’ wandelen
    Totaal: 33’

Tempo zal wel niet zo hoog liggen maar dat geeft niet..

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ mamavesmee: lekker pittig schema inmiddels! Ik ben benieuwd hoe het is gegaan. 10 km is inderdaad snel maar dat red je echt wel. Ik ren namelijk 8 a 9 km per uur (het wisselt nogal per minuut, maar het schommelt hier tussen).

@ maja: ja I know dat het spieren zijn, maar ik baal er een beetje van dat die spieren van mij direct de breedte in groeien. Toen ik HBO dans deed was ik ook het zwaarst maar tegelijkertijd ook het dikst. Allemaal spieren, maar ik vind het niet mooier dan spierloos zijn ;)
    Trouwens, ik hoop echt voor je dat je binnenkort een baan vindt! Ik ben namelijk na 2 dagen studie al zo ontzettend opgeknapt. Ik vond opeens mijn "mamadag" afgelopen vrijdag een makkie. Puur omdat ik zo enorm was opgeladen en alles veel beter aan kon. Dat gun ik jou ook :)

3. Trees

Trees Niet meer actief

Wij zijn twee jonge blommetjes nog :D!

In welke richting zoek je werk (en wat absoluut niet?). Ik kan mijn ogen en horen weleens goed open houden voor je. In mijn sector werken heel veel maatschappelijk werkers.

Mamavanesmee. Dokter? Wat is dat ;).
    Ik ga echt nooit naar een dokter. Mijn voet moet er minstens afliggen voordat ik ga. Een paar maanden geleden heb ik mijn teen gebroken en zelfs toen ben ik niet gegaan. Teen zei krak en ik heb het wat recht gebogen en gespalkt. Dat leek me voldoende :).

Volgens mij is er nog iemand op dit forum dat verslaafd aan hardlopen begint te raken....

mamavanesmee lekker gelopen? ;)

Yukl heb je professioneel gedanst?

Mijn hond is ook al geblesseerd. Gisteren naar de dierenarts geweest en ze heeft haard schouder waarschijnlijk uit de kom gehad. Nu mogen we beiden niet hardlopen. Wat een stelletje kneuzen hier.

4. Trees

Trees Niet meer actief

5. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Yukl, wat heerlijk dat je zo opknapt van je studie:) Ik had het idd ook toen ik nog werkte, kan je veel meer van de kids hebben.

Ik heb tijdelijke functies vervuld, als algemeen maatschappelijk werker, gezinscoach en consulent bij een gemeente.
    Trees, ik vind veel dingen leuk, hou ook erg van diversiteit. Heb met verschillende doelgroepen gewerkt (multi problem gezinnen, jongeren met een psychiatrische stoornis of 'alleen' een gedragsstoornis, ouders met opvoedingsproblemen en bij het mw met nog een heleboel meer doelgroepen). Wat ik echt niet zie zitten zijn demente bejaarden, mensen met een verstandelijke beperking en hele jonge kinderen (die heb ik thuis al:D). Wel in de vorm van opvoedingsondersteuning ofzo hoor, maar dan heb je ook met name met de ouders te maken.
    Je mag je oren en ogen voor me openhouden, heel graag zelfs:)
    Waar werk jij dan als ik vragen mag?

Jullie zijn echt goed bezig met hardlopen zeg! Flinke afstanden ook al.. Ik merk echt dat ik dat opbouwen geen zak aan vind. Heb gisteren dus 5,4,5 gerend, terwijl ik volgens het schema nog iets van 4x2 minuten moet:) Als ik ook eenmaal lekker loop heb ik geen zin om te wandelen en daarna weer te rennen, blegh!

6. MamavEsmee

@ werk.. Gezinscoach lijkt me geweldig om te doen. Maar dan wel in de richting van wat ik nu doe. Dus mensen ambulant begeleiden, bijv ouders die net een kindje hebben gekregen met een beperking, gedragsproblemen, videohometraining etc..

@ thuis.. Hier ook 1tje die de dagen thuis heerlijk vind na een paar dagen werken en andersom ook. Vriendlief kon Esmee niet luchten of zien en ik kan het dan weer veel beter relativeren. En andersom ook! Maja.. Snap dus goed dat je weer aan het werk wilt.

Yukl.. Ja, was ook best pittig maar de les klopt niet helemaal want het was ipv op het eind 7-2, 6-2 maar dat was al heftig genoeg..:D Zou wel mooi zijn als ik zonder wandelen op ongeveer 10 km per uur uitkom. Hoef ik straks niet direct aan mijn snelheid te werken.;)

Trees.. Zie dat je eerste les direct al 5 minuten lopen is!:D Je doktert zelf dus maar wat aan.. Foei toch! Straks kun je niet meer hardlopen, moet ook niet de bedoeling zijn.;) Arm hondje.. Gaat het lang duren met hem/haar?

Maja.. Dus even door de zure appel heen! Gaat het goed met je bekken? Je zou toch denken met zo'n mooi cv dat je zo weer werk hebt.

Hier lekker gelopen, maar goed dat ik zakdoekjes bij me had. De tijden met Evy en mijn horloge komen niet helemaal overheen.:( Scheelt zo'n minuutje.

Volgens mijn berekening heb ik 4,46 km gelopen in 33 minuten. Dat is 8.1 km per uur!:)

Had 380 calorieen verbrand, nu met thee op de bank.. Had eigenlijk verjaardag. Zowel Esmee als ik niet lekker te pas ( al geeft hardlopen je wel een energie boost). Morgenvroeg weer werken dus maar rustig aan doen.;)

7. MamavEsmee

Oja.. Hier nog een verslaafde :D

8. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ maja: gewoon doorgaan, dan kun je vanzelf langer achter elkaar lopen en wordt het hopelijk leuker ;)

@ trees: lekker stel zijn jullie inderdaad :D
    Ik heb professioneel gedanst ja, op een dansacademie hier in Amsterdam. 7,5 jaar, maar uiteindelijk mee gestopt omdat ik mijn toekomst er niet in zag. En ik had een stelletje trutten in m'n klas, daar werd ik een beetje depri van ;)

Ik ga met mn moeder de rokjesdagloop.nl doen :D

9. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ mamavesmee: goed gelopen weer! Ooh lijkt me echt vreselijk als je een loopneus hebt terwijl er geen zakdoekjes voor handen zijn :D
    En geniet lekker van je kop thee op de bank :) Ik kan althans heerlijk genieten van zulke bankavonden. Ik kruip straks lekker naast mijn man, op zoek naar zorro kijken.

10. Yukl

Yukl Niet meer actief

Loopdoel:

Yukl - nu: 12-9-6L (2x1W) - doel: 30L (19 april)

MvE - nu: Evy les 10 - doel: 30L (15 april)

Elena - nu: 4L1Wx4 - doel: 30L (24 april)

Trees - nu: Evy les 16 - doel: 5km (1 maart)

maja82 - nu: - doel:

Snoopy1979 - nu: - doel:

Zoe1976 - nu: - doel:

Wedstrijden/trimlopen:
    10 april: Yukl - Rokjesdagloop (5km)
    15 april
    : MamavEsmee - City run Hardenberg / zorgloop (5km)
    24 april: Yukl & Elena - bosloop (5km)
    16 mei: Trees - Il Lagorun Groningen (8km)
    18 september
    : Yukl - dam tot damloop (16km)

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik begin trouwens ook verslaafd te raken en daar ben ik blij mee! Vind 3 keer per week tot nu toe makkelijk vol te houden, heerlijk zelfs :)

12. MamavEsmee

Yukl.. Ga zo even op de link kijken. Vind die bankhangavonden ook heerlijk. Gisteren slaapdienst gehad dus ook niet thuis.. Vriendlief had niet zo veel zin om te gaan maar konden het niet maken om beiden niet te komen. Morgen dus een avondje samen!:) Jullie dus ook een bankavondje.. Geniet er van! Zal de lijst ook even aanpassen.

13. MamavEsmee

Ik ook, mijn vriend zit echt met open mond te kijken dat ik steeds maar weer ga! Scheelt, je bent hooguit 30-45 minuten weg.;)

14. MamavEsmee

Loopdoel:

MvE - nu: Evy les 15 - doel: 30L (15 april)

Trees - nu: Evy les 16 - doel: 5km (1 maart)

Wedstrijden/trimlopen:
    15 april: MamavEsmee - City run Hardenberg / zorgloop (5km)
    18 september

15. Trees

Trees Niet meer actief

#455 Trees, Feb 12, 2011
    Last edited by a moderator: Feb 12, 2011
    Bij de Noorderbrug, zowel voor mensen met hersenletsel als voor dove en slechthorende mensen. Vind je ambulante woonondersteuning aan één van deze twee doelgroepen wat? Het zijn voornamelijk volwassenen, waarvan sommige natuurlijk met een gezin. Het is niet typisch mw, maar ik weet dat veel collega's wel een mw-achtegrond hebben. Ik kan aan de locatiehoofden vragen of ze me willen tippen als er iets vrij komt?

16. Trees

Trees Niet meer actief

Loopdoel:

MvE - nu: Evy les 15 - doel: 30L (15 april)

Trees - nu: Evy les 19 - doel: 5km (1 maart)

Wedstrijden/trimlopen:
    15 april: MamavEsmee - City run Hardenberg / zorgloop (5km)
    18 september

17. Trees

Trees Niet meer actief

Yukl dat wordt een hardlooprokje scoren ;).Wauw dat jij professioneel gedanst hebt. Ik heb weleens gehoord dat met name de vrouwen onderling erg hard zijn?

Verslaving. Ik heb serieus elke ochtend en avond zin om te rennen. Dit is echt van de laatste twee weken en ik word onrustig als ik niet ren. Toch probeer ik me netjes aan het schema van evy te houden omdat te voorkomen dat ik weer eens belachelijk ga overdrijven. Ik had niet verwacht echt verslaafd te raken.

Mve. Als onze hond na twee weken nog steeds mank loopt, gaan ze fotos maken. Ze heeft nu medicijnen, maar deze heeft ze er net nogal bruut uitgekotst. Ze wil niet eten en ligt de hele dag te luiwammessen op de bank. Ze mag nu enkel korte stukjes lopen.

Ik ga ook bankhangen. Jullie brengen me op goede ideeemTreesman is naar een basketbalwedstrijd en ik ben nog aan het werken. Dat is natuurlijk niet de bedoeling van een zaterdagavond. Ik zeg tijd voor bank en een glas wijn!

18. MamavEsmee

Trees.. Ik zou morgen ook zo weer kunnen lopen. Heerlijk!:D Geniet van je glas wijn! Ben je nu thuis aan het werk? Niet doen hoor!:p

19. MamavEsmee

Yukl.. heb op de site gekeken.. Leuk hoor! 1 km is voor sprinters neem ik aan?

20. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Kom zo terug! Ben nu druk in de weer met het anti slaap monstertje!

Share This Page