Ik ben uitgelogd. Ik zit nu met een muziekje en kaarsjes aan. Een heerlijk glas wijn en op de achtergrond het 'rustgevende' geluid van een loeihard, snurkende hond... tja je kan niet alles hebben
Zo, het monstertje ligt te slapen Vanavond weer niet kunnen lopen Wou vanmiddag de kattenbak verschonen dus pakte het grind (20kg) en ging door me rug Doet echt verschrikkelijk zeer Pff zo niet mijn week! Maandag maar even een spoedafspraak bij de fysio maken.
@MamavEsmee; Zeker balen, had eindelijk iets gevonden waar ik een beetje me ei in kwijt kon en even lekker me hoofd leeg kon maken... Anders komende week maar gaan trainen onder begeleiding van me fysio. (Is een goede vriend van de familie dus kan altijd even tussendoor terecht , hij weet trouwens ook alles van mijn eeuwige blessures )
Graaaag! Kan me vaag herinneren dat ik ooit een brief heb geschreven naar de Noorderbrug voor een stage maar ben toen bij BJZ terechtgekomen. Dankje! Enne, succes met je beessie. Sneu zeg. Ook voor jou. Wij hebben een franse bulldog gehad, man wat kon dat beest snurken.. Niet grappig meer.
Ik wil ook verslaafd raken! (dat klinkt best bijzonder) Wil Evy downloaden op m'n HTC maar moet nog even uitvogelen hoe ik dat ga doen. Heb volgens mij nog ergens een kabeltje voor het kreng liggen.. Of heb je die tegenwoordig niet meer nodig? Ik ben redelijk debiel wat dit soort dingen betreft Ga nu in elk geval eerst slapen. Kans is groot dat er 2 monstertjes af en aan wakker worden vannacht. Bij de ene moet ik krokodillen van de kamer jagen en bij de ander snot vegen
Ga ik zeker doen. Ik neem aan dat je zorgpleinnoord ook al in de gaten houdt? Hier een old english bulldog. Het harde snurken is nogal een bulleigenschap. Ik hoor haar soms twee verdiepingen en drie dichte deuren verder vanuit mijn bed snurken . Voor vragen over kabeltjes verwijs ik je door. Ik heb echt geen flauw idee.
Zorgpleinnoord is mijn 2e liefde op dit moment Dat snurken van bulldogs is idd erg indrukwekkend. Vond het soms heeeeel irritant want dan wou ik een dutje doen op de bank maar denk maar niet dat je met zo'n cirkelzaag op de achtergrond in slaap komt.. Nu ga ik ECHT slapen.
Trusten! Ik ga ook slapen, nadat ik klaar ben met het naar binnen werken van een bak tiramisu. Een andere verslaving van me
Trees.. die 2 verslavingen compenseren elkaar weer! Maja.. ben bang dat je opzoek moet naar een kabeltje. Succes! ***** Ga nog even een crime kijken op tv.. Morgen een rustdagje en dan maandagochtend, woensdagochtend en vrijdagmiddag & zondag weer lopen!
Ik ben een kabeltjeskenner, we hebben namelijk zo'n 2 lades vol. Of waren het er inmiddels alweer 3? Maar goed, ja die heb je helaas nog nodig @ elena: ik had het al gelezen van je rug, goed balen zeg! Gaat het vandaag wel een beetje beter? @ Trees: wow, jij bent inderdaad echt verslaafd Goed dat je jezelf wel nog in de hand hebt Dat betekent denk ik wel dat je goed bezig bent met opbouwen, of vind je het juist lekker jezelf helemaal uitgeput te rennen? @ snurkende honden: mijn moeder had er ook 2 (nu niet meer, gescheiden en de honden zijn nu van haar ex), jeetje wat een geluid zeg. En dat waren nog maar 2 kleintjes. Wat betreft honden trouwens, gister stonden hier voor de deur 2 security mannetjes van de universiteit (we wonen in het "science park") met een rottweiler. Ik ren langs ze, begint die hond keihard naar me te blaffen. Is dat normaal gedrag voor een beveiligingshond? Hoort zo'n hond niet afgericht te zijn en alleen te blaffen op commando van de beveiligers of iets dergelijks? Of heb ik nou een te rooskleurig beeld voor me? Onze hondentrainster had 2 rottweilers en die is ooit door zo'n hond in haar gezicht gebeten, met een enorm groot lelijk litteken als gevolg. Ik voelde me dus niet heel erg op mn gemak met zo'n blaffende rottweiler terwijl ik er langs ren.
Nou lekker dan Yukl.. Volgens mij 'hoort' zo'n hond niet te blaffen dan. Maarja, het blijft een hond natuurlijk. En hij zag jou waarschijnlijk als groot gevaar Ik vind rottweilers ook doooodeng, raak echt in paniek als ik zo'n beest zie. Ken ook weinig goed opgevoede rottweilers. Op een of andere manier hebben die beesten altijd baasjes die zelf niet al te fris zijn en vinden het stoer om met zo'n beest te lopen maar kunnen het niet goed opvoeden. Tof Jij bent er ook weer vroeg bij trouwens
Ja T. was om half 6 wakker Om kwart over 6 ben ik maar met hem in de woonkamer gaan zitten (hij TV aan het kijken, ik laptoppen). Hoe was jouw nacht?
Mijn T. was ook tegen die tijd wakker.. L. een kwartier later maar die is weer in slaap gevallen tot 7u en zit nu voor de tv T. heeft weer heerlijk doorgeslapen en L. deze keer ook Slaapt P. nog dan? Heb je hem vannacht nog een fles gegeven?
Goedemorgen! En ik maar denken dat ik vroeg was voor een zondag?! @Yukl; Me rug voelt alsof die gekneusd is en staat in vuur en vlam Ga zo even een beetje tijgerbalsem erop doen en dan alsnog een stukje proberen te lopen, wil zo graag Ik dacht juist wel dat die beveiligingshonden getraind waren om te gaan blaffen bij rennende mensen, is toch verdacht gedrag (als je iets gedaan hebt tenminste ) @Maja; Ik heb een rottweiler gekend, dat was echt zo'n schatje! Echt een knuffelbeertje Jammer genoeg is hij overleden. @Snurkende honden; Bij mijn moeder hebben we een Shih Tzu en die ging altijd tegen de man in huis opsnurken Eerst was dat altijd mijn vader en daarna mijn vriend en nu mijn broertje, gek beest @Wakker worden; Damian werd om 7 uur wakker, zoals elke dag, maar slaapt nu wel weer. Zo en nu maar eens kijken of ik kan gaan lopen...
@ elena: maar kunnen die beveilingshonden niet het verschil ruiken tussen een goed en een slecht persoon dan? Maar goed, de volgende keer dus misschien er niet rennend langs. De beveiligers vonden het trouwens heel grappig dat ik geschrokken reageerde, tssss. Wat balen zeg van je rug! Maar kun je echt wel lopen joh als het zoveel pijn doet? @ maja: ooh naja, in ieder geval heerlijk dat je hebt kunnen doorslapen! Ondanks de vroege ochtend P. sliep inderdaad nog, die wordt meestal om 06.45u wakker. En hij slaapt om 19.00 uur (niet direct diep, maar de laatste paar avonden duurde het maar een half uur totdat hij crasht) P. krijgt nog steeds een nachtvoeding rond 3 uur. Inmiddels wel 100cc ipv 200cc (we bieden hem gewoon niet meer aan, maar met die 100cc slaapt hij net zo goed verder als met de 200cc). En nog een avondvoeding rond 22.30u. Ik denk dat het inmiddels al aardig een gewoonte aan het worden is die nachtvoeding Overdags zit hij nu standaard op ongeveer 500cc. T. ook nog steeds?
@Yukl; Ik mag niet van vriendlief Hij vind dat ik best 1 dagje zonder kan en beter morgen eerst naar de fysio kan gaan.... Als ik me hardloopoutfit ga aandoen gaat hij me vastbinden zegt hij