Heb maar gelijk even me fysio gesmst en kan morgenmiddag nog terecht Hij smste nog wel dat ik geen rare fratsen moest uithalen tot die tijd, zal hardlopen daar onder vallen?
@ blaffende honden.. Lijkt me niet dat een beveiligings hond dat hoort te doen! Vind dat ook doodeng. Vind het uberhaubt eng om langs honden te rennen, om de 1 of andere reden vinden ze het leuk om te grommen en te happen naar mij, Jullie dames waren er i.d. vroeg bij vanmorgen. Yukl.. Woon je op het terrein van de universiteit? *** Vandaag gewerkt.. ben kapot. Morgen nog een latedienst en dan 2 daagjes vrij..Ben ik wel aan toe. Naast mijn verkoudheid/keelpijn nu ook een ontstoken oog. Zie er erg charmant uit! * not*
@ mamavesmee: hopelijk kun je in die 2 daagjes goed opknappen dan! Beterschap! Je zou kunnen zeggen dat ik op het terrein van de universiteit woon Maar het is niet zo dat er een hek omheen zit ofzo We wonen in een appartementcomplex (koop) die op de grond van de universiteit staat. Ons complex is samen met 3 andere complexen een onderdeel van het project "science park". Het science park is een locatie waar verschillende dingen samen komen (de complexen, universiteitsgebouwen, kantoren, restaurants, groot sportcentrum, studentenwoningen.. en daar komen nog een hotel en winkels bij). Wel leuk hoor, in de complexen wonen mega veel jonge gezinnen Jammer dat mijn studie en mijn mans werk (hij is onderzoeker, ook bij Psychologie) op een andere locatie zit
Ben wel blij dat ik niet ben gaan lopen, straks was het nog erger geworden als nu.... Heb net een potje lopen huilen zo'n pijn deed het Laat morgen wel even weten hoe het bij de fysio was.
Yukl.. Klinkt goed zeg! Hopenlijk knap op ja, maar merk dat bewegen me ook goed doet. Elena.. jeetje, is het zo heftig!
@MamavEsmee; Ja Zo erg heb ik het in geen jaren gehad en loop toch al zeker 7 jaar rond met rugklachten.
He Elena wat rot! Maar even niet eigenwijs zijn en stoer doen maar luisteren naar je lijf MamavEsmee, getsie een snotoog Heb het laatst ook gehad, voel je je zoooo sexy Yukl, klinkt leuk hoe jij woont! En nog even, dan hoef je niet meer naar de uni, kan je lekker een baan zoeken Hoewel, studeren is ook leuk he? (ik baal stiekem nog best wel van mijn statistiekallergie/domheid) Ik heb net lekker hardgelopen Geen schema gevolgd, kreeg Evy niet op m'n telefoon gedownload, grr.. Dus ben maar gewoon gaan wandelen, na 3 minuten gaan rennen, toen nog heel even gekletst met een kennis (denk 3 minuutjes) en toen nonstop gerend en bij 25 minuten maar weer gestopt Ik zat in zo'n lekker tempo, wou niet stoppen. Ben benieuwd of ik daar morgen ook spijt van heb Voel m'n spieren nu in elk geval nog niet protesteren. Zo lekker in bed nog even een boekje lezen en hopen op een lange nachtrust!
Wow maja, jij was fanatiek vandaag! Dat je dat volhield zeg! Zo slecht is het dus niet gesteld met je conditie Ben benieuwd of je morgen spierpijn zal hebben
Maja.. snotoog?! Ja, sexy is anders! En? Spierpijn?? Yukl.. Ga jij vanavond weer? ******* Vanmorgen wezen lopen.. poeh wat een pitte les. Had de laatste 3-4 minuten lopen het echt moeilijk. Was er misselijk van! Maar heb het overleefd. 2 lopen 2 wandelen 4 lopen 2 wandelen 5 lopen 2 wandelen 6 lopen 2 wandelen 7 lopen 2 wandelen Totaal: 34' Heb in totaal 4,77 km gelopen in 35 minuten ( evy klopte weer niet) 8,1 km per uur.. Had verwacht dat ik langzamer was. Maar dat zou kunnen omdat de looppauzes korter zijn. Had echt moeite tempo te houden.. Net lekker gedouched een broodje & een vers sapje van grapefruit en sinasappel op. Ben fier op mezelf!
Oh dat heb ik ook gehad. Mijn moeder (ook fysiotherapeut) had het heel snel weg gemasseerd! @ mamavesmee: ondanks dat je het moeilijk had, heb je het goed gedaan! Ik ben trots op je Al best een pittig schema inmiddels! Is trouwens de reden waarom ik niet zo vreselijk snel ga, dan hou ik het de hele tijd goed vol Ik ga morgenavond weer! Weer 12-9-6. Ben benieuwd
Yukl.. Maar ik had het idee dat ik helemaal niet zo hard ging. Liep op een lekker tempo. Maar voor het eerst 7 minuten gelopen en dat is natuurlijk ook wennen! De volgende les is lekker makkelijk.. Ook wel fijn! Jij loopt ook wel pittig! Elena.. Fijn dat je morgen al weer kan. Wat is de prognose? ***** Nu lekker 2 daagjes vrij! Woensdag ga ik weer lopen..
Hi! Zo, deze bejaarde van 31 komt zich weer eens melden . Ben een paar dagen niet geweest, druk druk druk Wel lekker bezig geweest: donderdagavond dus gelopen, vrijdag niets gedaan, zaterdag 3 kwartier redelijk rustig gestept, gisteren 35 minuten gewiid (aerobics) en vandaag weer gelopen . Vandaag les 26 gedaan: 10L 1W 12L 1W 12L 2W. Best pittig, maar wel ruim 11 rondjes gelopen, dus ongeveer 4.7km in 37 minuten dus, in 40 minuten kan ik dus 5 km lopen. Ik heb van de week trouwens nog thermoshirts gekocht, waren nu 2,50 bij de Kruidvat. Vandaag voor het eerst aan en het zit toch wel erg lekker! MamavEsmee, je vroeg hoe laat we altijd thuis zijn, op maandag en vrijdag gaan de kinderen naar het kdv en haal ik ze om 17:30 op, op woensdag werk ik ook maar is papa thuis, dan ben ik om 17u thuis en ga dan meteen koken. Dan rond 17:45 eten tot 18:30, even spelen, ongeveer 19:15 naar boven en om 19:30 liggen de kinderen dus in bed. Dan nog puinruimen en kan ik iets na 20:00 gaan lopen. Daar ben ik rond 20:45 mee klaar, dan nog wat eten en drinken, computeren , kolven en naar bed. De tijd vlieg voorbij! Stoer trouwens dat je bent gaan lopen terwijl je niet helemaal lekker was, het is inderdaad verslavend. Ik heb dat ook wel, maar wil m'n knieën een beetje sparen, dus eigenlijk vind ik 2 keer per week wel genoeg. Wat jij schrijft dat je soms iets te goed op je eten let, dat heb ik ook. Een aantal jaren terug een beetje teveel, ik sportte echt heel veel, zo'n 8 uur per week cardio en ik at tussen de 1000 en 1200 kcal per dag. Een beetje doorgeslagen dus. Voordeel met kinderen is dat ik niet kán doorslaan nu, veel te weinig tijd voor en vaak ook geen puf/zin (overdag in het weekend bijvoorbeeld). En ik ben een paar jaartjes ouder en ook wat verstandiger, maar ik moet nog wel opletten. Ik ben wel benieuwd hoeveel kcal jij eet per dag, ik zit rond de 1500 kcal. Yukl, bedankt nog voor het compliment over het kolven . Nog 2 weken en dan nog maar 1 keer, kijk er wel naar uit . Ik vind het ook knap dat jij hebt gekolfd met zo'n kleintje, ik hoefde pas te gaan kolven vanaf 10 weken. Het schoonmaken zal ik straks inderdaad ook echt niet missen, maar ik vind het ook niet zo heel erg, weet dat het tijdelijk is en ze zijn maar 1 keer klein en ik heb het er graag voor over en ik wil gewoon dat ze minimaal 1 jaar borstvoeding krijgt. Tja eten gaat eigenlijk best goed, maar het eten van stukken groente en fruit gaat nog niet, wil ze niet, door het sonde gedoe is dat allemaal in de soep gelopen, maar goed, dat komt wel. Ik hoop ook voor je dat P straks op het kdv goed gaat drinken! Lisa dronk in het begin daar veel meer dan thuis, misschien P ook wel. Op tijd komen.... wij staan hier om 5:30 op om om 7:30 de kinderen op het kdv te droppen en om rond 8:15 te beginnen met werken. Heel vroeg, maar het went echt en ik ben écht geen ochtendmens! Is ook maar 2 dagen per week. Ik werk 3 dagen, mijn vriend 4. Ik vind het echt super zo. Haha rokjesdagloop, klinkt leuk! En het klinkt ook erg leuk hoe je woont! Enige nadeel is dat je geen tuin hebt (vermoed ik), maar goed, is maar net wat je gewend bent, ik zou 'm niet meer kunnen missen. Trees, jeetje wat balen van je voet! Ben je net lekker op gang met lopen, krijg je dat... echt naar de dokter gaan hoor! Ook al ga je normaal gesproken niet zo snel, toch maar even doen . En je hond ook al geblesseerd, stelletje kneuzen haha moest ik wel om lachen Maja, klopt volgens mij wel wat je schrijft over spieren opbouwen en dan niet afvallen, heb ik momenteel ook last van denk ik (en hoop ik ). Ik voel wel dat ik strakker word en daar gaat het natuurlijk om. Liever 70 kilo en lekker strak (voor zover het nog helemaal strak wordt na 2 zwangerschappen van zware kinderen ) dan 65 kilo en slap Succes met werk zoeken! En 25 minuten gerend, hoe voel je je nu? Elena, het zit je niet mee zeg! Wat gaan ze nu doen aan die zenuw, komt dat snel weer goed? Hoop het voor je! Zo, ik ben weer een beetje bij geloof ik . Nog even kolven, douchen en naar bed.
Snoopy.. Als de kids dan nog moeten wachten tot je er weer bent wordt het i.d. erg laat. Hier eten we rond 17.00 en zijn dan om 17.30 klaar en is alles aan kant. Maar ik kan maar beperkt s'avonds lopen ivm mijn onregelmatige werktijden. Dus loop nu als het kan als Esmee op de PSZ is. Veel & zwaar sporten & weinig eten is i.d niet heel gezond. Ik eet wel goed maar had heel sterk de neiging om precies te tellen hoeveel ik at. Vulde alles in op caloriechecker, nu ik op gewicht ben heb ik dat echt moeten loslaten. Hoeveel ik nu precies eet weet ik niet. Schat tussen de 1500-1700 per dag. In de weekenden wat meer en op maandag is mijn " strenge" dagje en zit ik rond de 1300 schat ik. En nu met sporten er bij blijf ik mooi op gewicht. Al merk ik wel dat de verleiding om te snoepen weer wat groter wordt ( gisteren een klein zakje choco eitjes gekocht en nu al half leeg..).. En stoer he?! Wil er graag regelmaat in houden en had geen koorts, ga werken , dan kan ik ook best hardlopen!
Nou dames even een update van hier! Net weer naar de fysio geweest. Gisteren dacht hij dat er dus een zenuw bekneld zat en had het dus gemasseerd en zou het vandaag ietsje beter moeten gaan maar dat was helaas niet het geval Kwam vanochtend bijna me bed niet uit van de pijn Net volledig gekraakt en moet nu afwachten tot vrijdagochtend of de situatie verbeterd. Indien dat niet gebeurd moet ik volgende week foto's laten maken. Maar goed mag nu sowieso niet gaan hardlopen voor vrijdag Echt jammer, het is zulk lekker weer.
Dat valt dus toch even tegen Elena, jammer zeg! En wat rot ook dat je zoveel pijn hebt.. Snoopy, die tijden met eten, naar bed brengen en daarna hardlopen is hier ongeveer ook zo. Hoewel het ook nog wel een lukt om eerder te gaan. Ben ook een poosje fanatiek met gezond en weinig eten bezig geweest maar lukt me nu niet, heb blijkbaar toch te weinig motivatie. Wat ik ook merk is dat ik constant trek heb en zin in lekkers. Heeft volgens mij te maken met hormonen, ik moet ongesteld worden maar het zet maar niet door.. is al weken zo, sinds ik gestopt ben met bv geven. Ontzettend irritant want word er ook niet fitter van. Zijn er ook meiden die 's ochtends rennen? Ik vind 's ochtends sporten helemaal niks, heb dan nog geen energie en het gaat voor geen meter. Heb de kans namelijk wel op woensdag en in het weekend maar wacht dan toch tot 's avonds. Ik kan niet wachten tot het lekker lang licht is 's avonds! En niet meer zo koud.. Ik had dus helemaal geen spierpijn Juist weer zin om te rennen de volgende dag Maar ik ga morgen pas weer, merkte namelijk wel ietsiepietsie pijn in mijn knie, toch een klein beetje te enthousiast geweest dus
Wil iemand een niet-slapend-kind van me overnemen? Ik ben ruim een uur bezig geweest om die kleine muppet in slaap te krijgen, slaapt hij eindelijk, wordt hij na een half uurtje weer wakker. Maar ik weet 100 procent zeker dat hij nog moe is. Gelukkig is hij met de speen weer verder gaan slapen. Maar ik wil juist dat hij zonder die speen verder gaat slapen, zucht! @ snoopy: wow, dat is vroeg zeg, half 6! Gelukkig is het maar 2 keer per week, dan is het misschien nog vol te houden... Maar ik ben echt niet opperbest om half 6 in de ochtend @ elena: he wat balen zeg!! Het is inderdaad mooi weer om te lopen vandaag. Hopelijk knap je snel op. @ maja: dat heb ik ook, dat ik tegen een ongesteldheid aan hik maar dat het niet doorzet! Ik heb al een aantal dagen af en aan last van krampjes, af en toe heeeeeel licht bloedverlies, en steeds als ik denk dat het eindelijk doorzet, houdt het op!! Ik vrees dat dit nog heel lang kan duren. Ik wil gewoon weer mijn oude cyclus, dan weet ik tenminste zeker dat mijn lichaam weer een beetje normaal is qua hormoonhuishouding. Ik ren op z'n vroegst om een uur of 10. Heb wel even de tijd nodig om wakker te worden. Oh kind is weer wakker.