Hardloop kluppie

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Getsiederrie, ik heb nog steeds een zere knie! En die andere doet ook ineens pijn:( Heb dus nog niet weer gelopen. Moet zeggen dat ik het met deze kou ook niet fijn vind, maar toch. Ben dan direct m'n motivatie kwijt om op m'n eten te letten en dan maar op de crosstrainer te gaan. Zwak he?:)

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Maja.. wat vervelend dat de andere knie nu ook niet goed voelt. Misschien is het juist goed om te bewegen op de crosstrainer.

Snoopy.. Dus aan het dansen geslagen..:D Ben er ook niet goed in.:) Vind het wel erg leuk om te doen. Jij nog wezen lopen vandaag?

Ik heb echt lekker gelopen vanmiddag, het was wel ontzettend koud & de wind voelde niet prettig maar ben wel blij dat ik het heb gedaan. Kon het goed volhouden en heb best netjes gelopen.

4.85 km in 34,35 minuten. Dat is 8.4 km per uur!:)

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Maja, balen van je knie! Crosstrainer is inderdaad juist wel goed. En ik hou ook niet van die kou, maar heb nergens last van verder, dus ga morgen toch.

MamavEsmee, goed gelopen hoor! Achteraf ben je dan helemaal blij dat je bent gegaan.
    Vandaag even het bos in geweest, maar de kou viel wel tegen. Hebben ruim een half uur gewandeld en daarna nog even in de speeltuin geweest. Wel lekker even eruit en een keer wat anders dan door de wijk.

Morgen weer hardlopen, heb er wel zin in. Baal wel een beetje, ik viel de afgelopen dagen goed af (ik weeg elke dag, helemaal niet slim natuurlijk, maar ben verslaafd ;)) en was nu weer aangekomen. Maar dat zegt natuurlijk niets. Heb dan wel de neiging weinig te eten en veel te bewegen, maar daar geef ik mooi niet aan toe, dus vanavond doe ik lekker niets :)

4. MamavEsmee

Snoopy.. Hier ook een freak die elke dag weegt. En het liefst 2-3x per dag! :) Van een keer zout eten kun je al een kg zwaarder zijn dus zegt niets. En dat weet je wel maar toch.. Geniet van je avondje niets doen!;)

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hoi!

Rustig hier :).

Ik weeg ook vaak wel 3 keer per dag: 's ochtends dus (na het kolven, voor het douchen ;)), als ik ga sporten bij het omkleden en voor ik naar bed ga. Slaat nergens op maar ik ben telkens zo benieuwd :). Het gaat er inderdaad om dat je na verloop van tijd kilo's kwijtraakt en daarna ongeveer op gewicht blijft. En dat lukt hier (en bij jou) gelukkig!

Net weer gelopen, les 1 van serie, een half uur achter elkaar hardlopen!!! Ik ben goed snel van start gegaan en kon het, ondanks de koude lucht, goed volhouden. Heb 4,4 km gelopen in een half uur dus, ben fier op mezelf! Morgen weer dansen met de wii denk ik, woensdag niets of heel even steppen en donderdag of vrijdag weer lopen.

6. Trees

Trees Niet meer actief

Ik ben niet zo van het wegen. Als ik merk dat mijn broek te strak zit, ga ik opletten. Dat is mijn persoonlijke meetlat :D.

Goed gelopen allemaal!

Maja balen van je knie. Heb je al naar andere schoenen gekeken of eerst de boel maar eens met rust laten?

Snoopy wij hebben de wii verkocht, omdat we er niks mee deden. Alleen als ik hoor wat voor leuke dingen je er nu op hebt, krijg ik spijt. We hebben wel een ps3 (waar we eigenlijk alleen maar films opkijken :)). Misschien dat ik daar een sportprogramma op ga kopen.

---
    Ik heb vrijdag een blessureloop gedaan en dat ging echt super. Nergens last van. Zaterdag les 19 van Evy en toen ging ik dood. Mijn conditie was voor mijn gevoel echt helemaal niks meer. Zondag weer les 19 en dat ging een stuk beter en heb ik uitgelopen. Alleen een stuk langzamer dan normaal. Vanavond ga ik les 20 waarschijnlijk lopen (8,8,8,8) of nog een keer les 19 (5,6,7,8). Ik kijk even hoe ik me voel, want ben voor het eerst ongesteld geworden sinds de bevalling (en niet zo klein beetje ook ;)).

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jullie zijn goed bezig zeg! Ben zowaar een beetje jaloers;)
    Maar dames, geen rare dingen doen met eten en elke dag wegen enzo hoor.. Het moet wel leuk blijven toch?
    Ik weeg mezelf heel af en toe, maar meestal weet ik wel wat ik ongeveer weeg.

Trees, hier ook voor het eerst weer ongesteld en echt mega!
    Veel last en een bloedbad;) Ben ik niet gewend.
    Vanavond prop ik er een nuvaring in:D

Ik ga morgen denk ik op de crosstrainer. Vandaag geen tijd, hele dag de kindjes thuis en vanavond gaan we op kraamvisite. Mijn knie wordt al beter maar ben bang dat als ik weer ga rennen ik het forceer. Even rust. Als ik bij het opbouwen weer last krijg ga ik naar nieuwe schoenen kijken.

8. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Goedemorgen dames!

Na 2 weken geblesseerd te zijn heb ik gisteren eindelijk weer gelopen :) Heb 3-1-4-1-4-1-4-1-4-1-5-1-3-1 gelopen en ging goed :)
    Morgen weer :)

9. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik weeg gemiddeld 1 keer per week denk ik. In het begin na de bevalling wat vaker, maar inmiddels gaat er niets meer van af dus is het wegen ook niet zo leuk :D

@ maja: oei stortvloed, dat staat mij denk ik ook te wachten. Nog steeds niets hier :( Ik had 1,5 week geleden wel last van wat krampjes en licht bloedverlies, maar dat is vervolgens weer opgehouden. Zucht. Ik wil toch een spiraal laten zetten maar moet daarvoor geloof ik wachten totdat ik weer ongesteld ben geweest.

Ik heb zondag weer 15-5-5 gelopen. Vanavond doe ik 9-9-9. Zondag ging minder dan de keer daarvoor. Dat heb ik iedere keer met een nieuw schema: de eerste keer gaat goed, de tweede keer niet zo. Gek hoor. Ik heb nog steeds nergens last van qua blessures, fijn! :)

10. Trees

Trees Niet meer actief

Elena fijn dat je weer kon lopen en dat het lekker ging! Helemaal geen last van je rug meer?

Yukl mijn gynaecoloog zet ook spiralen als je niet ongesteld bent, mits je ooit een keer bevallen bent. Het schijnt dat je baarmoedermond standaard een klein stukje openstaat na een bevalling en dan is makkelijker plaatsen. Ik weet niet of je het via je huisarts of via een gynaecoloog laat plaatsen?

Maja slim om even te wachten met je knie. Hier heeft het wonderen gedaan voor mijn voet (tot nu toe).

Maja jij ook al zo stortvloed. Ik heb hier de afgelopen 8 maanden niks aan gemist. Van mij had het nog wel even wat langer mogen wegblijven ;).

11. MamavEsmee

@ wegen.. Kan het ook niet helpen dat ik ga wegen! Er is zo'n enorme aantrekkingskracht. En vaak helpt het me niets dat ik weeg hoor. Maar komt misschien ook doordat ik zo veel ben afgevallen en het LEUK vind om op de weegschaal te staan!:D

Snoopy.. Je hebt goed gelopen zeg!!:) Helpt het bewegen je bij het op gewicht blijven?

@ hardlopen.. Ik merk dat ik op gewicht blijf maar wel slanker wordt!:)

Yukl.. Balen dat de 2e keer 15-5-5 niet zo lekker ging. Weer helemaal in het leer/thuis ritme?

Maja.. Het moet i.d. leuk blijven met eten en wegen. Zit hier wel goed!;) Gebruik je de nuvaring al lang? En hoe bevalt hij je? Balen dat je zo'n last hebt van je ongi.

Trees.. ook al zo'n last van je ongi. Ik loop vanavond les 19, ben benieuwd..:)

Elena.. Fijn dat het lopen goed ging. Dus geen last van je rug gehad?

Hier vanavond weer lopen:

19
    5’ lopen
    1' wandelen
    6’ lopen
    2’ wandelen
    7’ lopen
    2’ wandelen
    8’ lopen
    1’ wandelen
    Totaal: 32'

Denk dat ik het hier wel zwaar mee ga krijgen. ;) Maar ga het gewoon doen!:D

12. Trees

Trees Niet meer actief

MvE gaat je vast lukken hoor! Ik had een week niet gelopen en vond het daarom zo zwaar, maar jij zit volgens mij helemaal in het ritme!

---
    Blegh volgens mij word ik ziek :(

13. MamavEsmee

trees..Ik zit i.d. in het ritme maar vind meteen 5 minuten lopen en dan 1 minuut rust wel heftig hoor! We zullen zien!;) Hopenlijk wordt je niet ziek.. Lekker veel vitamientjes nemen en uitrusten!

14. Trees

Trees Niet meer actief

Je gaat versteld van jezelf staan ;).

Ik heb net mijn temperatuur opgemeten (38,7) nadat ik mijn hele lunch op verschillende manieren eruit heb gegooid. Ik ben bang geen Evy vanavond :(.

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    He jakkes Trees, beterschap!
    Denk idd niet dat je blij wordt van Evy dan. Van je bedje wel;) En van de wc waarschijnlijk ook..;) (heb je domperidon in huis?)

16. MamavEsmee

Trees.. beterschap!

17. Yukl

Yukl Niet meer actief

He bah Trees, beterschap!! Niet leuk :(
    Ik zal dan toch eens langs de huisarts gaan om om een doorverwijzing te vragen voor het spiraal.

@ mamavesmee: pittig inderdaad, maar dat kun je best! Succes in ieder geval! :)

18. Yukl

Yukl Niet meer actief

9-9-9 dus, totaal van 30 minuten (3 min. wandelen tussendoor). 4,11km dus 8,22km/u. Best aardig :) Vond het laatste blokje van 9 minuten wel zwaar, pfff! Voelde het ook behoorlijk in mijn buikspieren, dat maakt het lopen direct een stukje zwaarder. Het zou me zo heerlijk lijken als ik ooit 30min achter elkaar kan hardlopen zonder het laatste stuk te moeten strompelen voor mn gevoel :D Kan me nu niet indenken dat dat ooit het geval zal zijn ;)

19. Yukl

Yukl Niet meer actief

Pelle gaat morgen een paar uur naar de opvang! :) Maandag is hij er 1,5 uur geweest en dat ging gelukkig goed. Morgen moet hij er ook slapen, dat is wel even spannend ;) Hij slaapt zo vreselijk ruk de laatste 2 a 3 weken, en het wordt alleen maar erger :( Vooral het feit dat het iedere keer weer een beetje erger wordt, maakt dat ik me er behoorlijk wanhopig over voel. Ik heb ook echt geen flauw idee waarom hij opeens zoveel slechter is gaan slapen :(

20. MamavEsmee

Yukl.. Dus lekker gelopen. Het was wel koud he?! Had voor mijn gevoel veel aan. hardloopshirt, sweater en daarover een jasje. Misschien een sprongetje bij Pelle?

Heb heerlijk gelopen en kon het goed volhouden, erg verrassend. Het 2e blokje lopen kreeg ik een enorme steek. Tijdens het wandel stukje het er uit komen wandelen.

4,6 km gelopen in 31 minuten 8.9 km per uur!:D

Ga lekker douchen!!

Trees.. evy fopt ons he? Het eerste loopstuk is niet 5 maar 3,5 minuut.;)

Deel Deze Pagina